Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@16:08:29 GMT

تلف شدن ۲۸ بهله عقاب در سروستان+عکس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۰۶۰۰۹

مدیرکل محیط زیست فارس در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز فارس،گفت: ۲۸ بهله عقاب به دلیل خوردن لاشه مرغ‌های فاسد که در حاشیه جاده سروستان به طرف تنگه غنیمی تخلیه شده بودند، تلف شدند.
محمودی با بیان اینکه ۷ عقاب نیز که هنوز زنده بودند از سطح منطقه جمع آوری شدند افزود: از این تعداد ۵ عقاب درمان و پرواز کردند و ۲ عقاب نیز تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این عقاب‌ها از نوع صحرایی و سارگپه بودند که بومی منطقه هستند و در اطراف دریاچه مهارلو زندگی می‌کنند.
مدیرکل محیط زیست فارس علت این حادثه را، رها کردن لاشه آلوده مرغ‌های گوشتی در حاشیه جاده سروستان-غنیمی افراد ناشناس اعلام کرد و افزود: در تلاش برای شناسایی عامل این حادثه تلخ زیست محیطی هستیم و برای آن‌ها اشد مجازات در نظر گرفته خواهد شد.
محمودی گفت: لاشه عقاب‌ها و مرغ‌ها برای شناسایی علت مرگ و کالبد شکافی به دامپزشکی منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تلف عقاب سروستان مرغ خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس

بهرنگ قربانی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: دفترچه‌های سپرده‌گذاران اتباع خارجی استان فارس به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس جهت توزیع قرار گرفت.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: دفترچه‌های فوق دارای مهلت ۶ ماهه است که پس از بررسی وضعیت فرد، قابل تمدید است.

وی به ضریب امنیتی دفترچه‌ها اشاره کرد و گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • تولید سالیانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن پسماند صنعتی در هرمزگان
  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان 
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس