Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا مطاف در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر عشق و ارادت بسیار زیادی به اهل بیت(ع) دارند و با کمک‌های مردمی ضریح خیمه‌گاه قمر بنی‌هاشم (ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) در استان ساخته شده است.

وی اضافه کرد: ضریح خیمه‌گاه حضرت قاسم (ع) در دشتستان امروز همزمان با اربعین حسینی با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برای نصب در کربلای معلی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر با اشاره به ساخت این ضریح در شهرستان دشتستان ادامه داد: این ضریح پس از بدرقه در شهرهای مختلف برای نصب به کربلای معلی منتقل خواهد شد.

وی وزن ضریح خیمه‌گاه حضرت قاسم(ع) را چهار و نیم تن عنوان کرد و ادامه داد: این ضریح از چوب ساج، طلا، نقره و مس ساخته شده است و عملیات ساخت آن به مدت دو سال انجام شده است.

مطاف با اشاره به رونمایی از ضریح خیمه‌گاه امام حسین (ع) همزمان با ۲۸ ماه صفر در بوشهر خاطرنشان کرد: این ضریح در سالروز رحلت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) پس از رونمایی برای نصب به کربلا منتقل می‌شود.

کد خبر 4445598

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 بوشهر اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد کرمانشاه موکب شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه مرز شلمچه زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر