Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه کشور از یک طرفه شدن محور ارتباطی مهران به ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدحسین حمیدی با بیان اینکه یک طرفه بودن محور ارتباطی مهران به ایلام تا زمان کاهش حجم تردد خودروها در این محور ادامه خواهد داشت، افزود: مسیر جایگزین نیز محور ایلام -ملکشاهی – مهران درنظر گرفته شده است.

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه خوشبختانه مشکل خاصی در مسیر تردد زائران وجود ندارد، گفت: در حال حاضر با وجود پرحجم بودن ترافیک در شهر مهران، گره ترافیکی ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حمیدی یادآور شد: موج بازگشت زائران به اوج خود رسیده و پیش بینی می‌شود در بعدازظهر شاهد افزایش ترددها در این مسیر باشیم.

وی در پایان به رانندگان و زائران توصیه کرد: در چنین شرایطی باید علاوه بالا بردن آستانه تحمل خود، با پلیس و دیگر عوامل اجرایی همکاری لازم را داشته باشند و در جاده ها نیز با هوشیاری کامل رانندگی کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پلیس راه ترافیک آستانه مهران محور راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد

 فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور چالوس یک طرفه شد