Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیپلمات سابق آمریکایی گفت: آمریکا بدون نقش آفرینی ایران و روسیه نمی تواند صلح را در افغانستان برقرار کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، دیپلمات سابق آمریکایی گفت: آمریکا بدون نقش آفرینی ایران و روسیه نمی تواند صلح را در افغانستان برقرار کند.

«بارنت روبین» در هفتمین نشست امنیتی هرات اعلام کرد: آمریکا بدون مشارکت ایران، روسیه و چین نمی تواند صلح را در افغانستان برقرار کند و در مبارزه با تروریسم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راهبرد آمریکا در امور افغانستان و آسیای جنوبی انتقاد کرد و افزود: راهبرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای جنوب آسیا کمبودهای زیادی دارد.

«بارنت روبین» تصریح کرد: در راهبرد جدید «ترامپ» فقط پاکستان و هندوستان نقش دارند اما نقش ایران، روسیه و چین دراین راهبرد نادیده گرفته شده است.

این کارشناس مشهور آمریکایی تمرکز بر گزینه نظامی را از دیگر مشکلات راهبرد «دونالد ترامپ» دانست.

هفتمین نشست امنیتی هرات با حضور کارشناسان امور سیاسی و بین المللی از افغانستان و کشورهای منطقه روز شنبه در شهر هرات آغاز بکار کرد.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان دیپلمات سابق آمریکایی ایران و روسیه نشست هندوستان آسیای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مبادلات تجاری ایران و‌ سریلانکا دوباره برقرار شد
  • متفاوت ترین حمایت دانشجویان آمریکایی از فلسطین | ویدئو
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • آمریکا در بحرانی‌ترین دوره‌ تاریخ خود قرار دارد
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟