Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین اشتری روز سه شنبه در مرز چذابه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: همزمان با آغاز موج بازگشت زائران تا کنون حدود 700 هزار نفر وارد کشور شده اند.
وی با اشاره به اینکه تا امروز صبح نزدیک به دو میلیون نفر از هموطنان به سمت عتبات روانه شده اند، گفت: مرز چذابه به عنوان مرزی شناخته می شود که از اول بخاطر نظم و انضباط حاکم در آن تردد زائران روان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی کشور همچنین با اشاره اینکه عموما هموطنان در حال بازگشت هستند، عنوان کرد: با این وجود تعدادی محدود نیز در مسیر رفتن به کربلا هستند.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همچنان برای تامین امنیت در گذرگاه ها حضور دارد و بر همین اساس از مسئولان مربوطه در پایانه ها خواسته می شود تا پایان حضور رائران فعالیت های ویژه خود را ادامه دهند.
وی ادامه داد: ازآن دسته از زایران که از خودروهای شخصی استفاده می کنند، توصیه می شود به دلیل خستگی چند روز سفر خود ، لازم است ابتدا استراحت کنند و به توصیه های پلیس راه توجه داشته باشند.
اشتری همچنین از مردم شهرهای مرزی برای استقبال و پذیرایی از زائران تشکر کرد و گفت: مردم در این ایام با پلیس همکاری بسیار خوبی داشته اند و به همین دلیل شاهد امنیت کامل در مرزها و منطقه بودیم.

/6002/9931
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پلیس راه تامین امنیت عراق فرمانده نیروی انتظامی نیروی انتظامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین سال تحویل در یادمان شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان،مسئول سازمان اردویی و گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: آیین سال تحویل امسال نیز همانند سال‌های گذشته در یادمان‌های شلمچه، هویزه و فتح المبین برگزار می‌شود.
سرهنگ ایمان ممبینی با اشاره به آخرین وضعیت یادمان‌های استان و برنامه‌های راهیان نور در استان گفت: خوزستان دارای ۲۵ یادمان شهید است و با توجه به مصوبات ستاد مرکزی راهیان نور در حال حاضر ۱۴ یادمان در سطح استان برای میزبانی از راهیان نور سراسر کشور فعال است.
اگرچه هر سال در چنین ایامی شاهد حضور گسترده زائران از سراسر کشور بودیم، اما امسال باتوجه به ماه مبارک رمضان، مراجعه راهیان نور از خارج استان به حداقل رسیده، اما روزانه شاهد حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور از سراسر استان هستیم.
مسئول سازمان اردویی و گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: یادمان‌های شهدا در استان از آبان تا اسفندماه سال جاری روزانه بیش از ۴۰ هزار زائر را پذیرا بود، اما امید می‌رود پس از ایام ماه مبارک رمضان بازهم شاهد حضور پرشور کاروان‌ها به یادمان‌های استان باشیم.
خوزستان دارای ۱۴ یادمان شهدا است که یادمان‌های شلمچه، فکه، هویزه و فتح‌المبین در هر سال میزبان بیشترین زائران راهیان‌نور از سراسر کشور هستند.

دیگر خبرها

  • اردوغان: تابستان آینده امنیت کامل مرزهایمان با عراق را فراهم می‌کنیم
  • سال تحویل در شلمچه برگزار می شود
  • آیین سال تحویل در یادمان شلمچه
  • انتظارات از وزارت محیط زیست عراق برای حل معضل گرد و غبار
  • بررسی تحولات غزه با حضور سفرای بیست و سه کشور اسلامی
  • جزئیات تازه از تفاهمات عراق و ترکیه درباره مقابله با «پ.ک.ک»
  • عراق کنترل پایگاه‌های مرزی مخالفان ایران را برعهده گرفت
  • الشمری: عراق کنترل پایگاه‌های مرزی مخالفان ایران را برعهده گرفت
  • وزیر کشور عراق : کنترل پایگاه‌های مرزی که محل استقرار گروه‌های مخالف ایران بود را به دست گرفتیم
  • پایگاه های گروهک های تروریستی نزدیک به مرزهای ایران را به دست گرفتیم