Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبیری از امکانات خوب ژاپنی ها تمجید کرد.

طرفداری- مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید از هتل محل اقامت پرسپولیس در توکیو بازدید کردیم تا همه چیز را برای حضور بازیکنان در ژاپن فراهم کنیم.

حسین خبیری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص سفر گروه اول کاروان تیم پرسپولیس به ژاپن، گفت:

از زمانی که به توکیو آمدیم دو نماینده از سوی باشگاه کاشیما در کنار ما حضور دارند و تمام مسائل مربوط به تیم پرسپولیس را رتق و فتق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

ما به محض ورود به هتل مایتایس سالن کنفرانس، باشگاه ورزشی و رستوران هتل را بازدید کردیم و مواردی که لازم بود را به اطلاع ژاپنی‌ها رساندیم. به هر حال ذائقه غذایی ما در ایران با کشور ژاپن متفاوت است و این مسائل را به آنها اعلام کردیم تا همه چیز طبق برنامه پیش برود و طرف ژاپنی هم قول هرگونه همکاری را به ما داد.

خبیری در پایان با تشکر از سفارت ایران در ژاپن افزود:

بر خلاف سایر کشورهایی که می‌رفتیم سفارت ایران در کشور ژاپن همکاری بسیار خوبی با ما داشت و آقایان گودرزی و آزادی از سفارت ایران از لحظه ورود ما به توکیو در کنار ما هستند تا نماینده ایران هیچ مشکلی نداشته باشد. ما 24 ساعت زودتر از تیم پرسپولیس به توکیو آمدیم تا همه کارها روی روال انجام شود و امیدواریم که در زمان ورود تیم پرسپولیس بهترین شرایط برای مربیان و بازیکنان فراهم شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است

به گزارش خبرگزاری صداو سیما؛ نخست وزیر بورکینافاسو در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.  در این دیدار آقای مخبر، با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشور‌های آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه‌مند است مناسبات خود را به صورت همه جانبه با کشور‌های آفریقایی و بویژه بورکینافاسو گسترش دهد.

معاون اول رییس جمهور همچنین ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال گذشته و بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای ارتقاء مناسبات فی مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران–واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.

نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندی‌ها و تجربیات ایران در عرصه‌های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.

دیگر خبرها

  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است