Web Analytics Made Easy - Statcounter

­به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما ، عضو دفتر سیاسی  جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از تحریم انتخابات شهرداری رژیم اشغالگر در قدس استقبال کرد.
پایگاه اینترنتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین [حماس] متن بیانیه حسام بدران عضو دفتر سیاسی این جنبش را درخصوص تحریم انتخابات شهرداری قدس منتشر کرد.
در این بیانیه آمده است: تحریم گسترده انتخابات شهرداری در قدس تاکیدی بر پایبندی اهالی قدس بر هویت عربی و اسلامی قدس است و  هر اقدام اشغالگران علیه هویت قدس با تقابل اهالی قدس و همه فلسطینی ها در سراسر جهان مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزندان قدس یکبار دیگر ثابت کردند که جنگ آنها با اشغالگران همچنان ادامه دارد. اقدامات دیشب اهالی قدس درخصوص انتشار اعلامیه و درخواست عدم مشارکت در انتخابات بیانگر اصالت آنها و انقلابی بودنشان در برابر اشغالگران است و این اقدام شخصیت های ملی و اسلامی در قدس را برای تحریم انتخابات ارج می نهیم.
تاکید می کنیم که هویت قدس همچنان عربی- اسلامی و فلسطینی باقی خواهد ماند و اقدامات اشغالگران براساس قوانین بین المللی و حقوق بشر باطل است. قدس همچنان قبله نخست مسلمانان و پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند و ملت فلسطین برای آن ایثار خواهند کرد و در تاریخ ثبت خواهد شد که چه کسانی در برابر اشغالگران از آن حفاظت کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حماس تحريم انتخابات قدس اشغالی گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العالم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، امروز در بیانیه‌ای تأکید کرد این جنبش تحولات مربوط به پاسخ مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور برخی از فرمانده سپاه پاسداران، را همچنان رصد می‌کند.
در این بیانیه آمده است: حماس اقدام جمهوری اسلامی را ارج می‌نهد و در عین حال از موضع مغرضانه و جانبدارانه غرب از رژیم اشغالگر ابراز تاسف می‌کند به‌ویژه در زمانی‌که طرف‌های غربی در قبال جنگ نسل‌کشی که این رژیم علیه ملت فلسطین در غزه به راه انداخته و فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس و اسرای فلسطینی را در زندان‌ها تحت شکنجه قرار می‌دهد، سکوت کرده‌اند.
در این بیانیه تاکید شده است: پاسخ موشکی و پهپادی ایران موید این واقعیت است دورانی که رژیم صهیونیستی می‌توانست بدون پاسخگو شدن و مجازات هر طوری که می‌خواست عربده‌کشی کند، تمام شده است.
حماس در این بیانیه همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی، نیرو‌های مقاومت در منطقه و آزادگان جهان خواست به حمایت از ملت فلسطین در نبرد "طوفان الاقصی"، که برای آزادسازی فلسطین و مقدساتش در جریان است، حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • واکنش جنبش حماس به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین
  • حماس و فتح وتوی ضد فلسطینی آمریکا را محکوم کردند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین | اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • بیانیه حماس در روز اسیر فلسطین/ اسرا در اولویت طوفان الاقصی
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه