Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر ستاد مردمی پیاده روی اربعین کاشمر با بیان این مطلب گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر پنج کیلومتری حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ایوبی افزود: این حرکت کاملا خودجوش و مردمی برنامه ریزی و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مردمی پیاده روی اربعین کاشمر افزود: در مراسم پیاده‌روی حرم تا حرم اربعین امسال بیش از 70 هزار عزادار حسینی حضور داشتند.

ایوبی گفت: قرائت زیارت اربعین، سخنرانی و عزاداری، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر روز اربعین از مهم ترین برنامه های این مراسم معنوی در زیارتگاه امامزاده سیدمرتضی(ع) بود.

او افزود: در مسیر راهپیمایی بیش از 70 موکب برای پذیرایی از شرکت کنندگان در این مراسم به همت اقشار مردم ، روستائیان، خیران، ادارات دولتی و بنیاد شهید برپا شد.

دبیر ستاد مردمی پیاده روی اربعین کاشمر با بیان اینکه در این مراسم همه هیات‌های مذهبی شهرستان حضور داشتند گفت: نمایشگاه تجسمی از واقعه عاشورا همراه با نماد بارگاه حضرت امام حسین (ع) نیز از دیگر برنامه های اجرایی  در این مراسم بود.

ایوبی افزود: همایش پیاده‌روی اربعین حسینی برای پنجمین سال متوالی در کاشمر برگزار می شود.

کاشمر دومین شهر زیارتی در استان خراسان رضوی پس از مشهد مقدس است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما کاشمر همایش پیاده روی اربعین پیاده روی جاماندگان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فریدونشهر گفت: در این همایش خانواده‌ها مسیری به طول چهار کیلومتر را از چشمه گلاز تا کوه تتشویلی را پیاده پیمودند.
امین لچینانی، هدف از برگزاری این همایش راترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی و توجه بیش‌تر به سلامتی جسم و روح دانست و گفت: پیاده روی روزانه در کنترل و پیشگیری از بسیاری ازبیماری‌ها مانند فشارخون، دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی ودرد‌های مفاصل تاثیر بسزایی دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز