Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال آرژانتین و سری آ ایتالیا متاسف است که زیاد در کنار مارادونا بازی نکرد اما برای آرژانتینی ها او خودِ فوتبال است؛ هر چند که همیشه با نظراتش موافق نیست. 

طرفداری - گابریل باتیستوتا اسطوره فیورنتینا برای فیلم جدیدش به نام "شماره 9" در ایتالیا حضور دارد. به گزارش فوتبال ایتالیا، از او سوال شد مائورو ایکاردی و گونزالو هیگواین، مهاجمان آرژانتینی اینتر و میلان را مقایسه کند و او پاسخ داد:

برای حضور در تیم ملی آرژانتین بین ایکاردی و هیگواین یک جنگ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مائورو شانس بیشتری دارد زیرا جوان است. من خیلی او را دوست دارم. در طول بازی زیاد او را نمی بینید اما همیشه گل می زند. هواداران اینتر باید خوشحال باشند که او را در تیمشان دارند. 

دیگر مقایسه ای که در سطح جهانی همیشه وجود دارد، مقایسه بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است که هر دو 5 توپ طلا کسب کرده اند اما باتی گل بیشتر هوادار هم وطنش است:

اگر امکانش وجود داشته باشد، هر دو را انتخاب می کنم. اگر قرار باشد فقط یکی از آنها را انتخاب کنم، می گویم مسی فقط به این دلیل که آرژانتینی است. کریستیانو واقعا قدرتمند است اما دو بازیکن سبک متفاوتی دارند. مسی بیشتر در جریان بازی قرار می گیرد. واقعا مقایسه آنها سخت است. کریستیانو شخصیت و ذهنیت متفاوتی دارد. آدم های مثل او هرگز متوقف نمی شوند. او می خواهد تا زمانی که می تواند، گل بزند. 

امروز تولد 58 سالگی دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین است و باتیستوتا در مورد هم تیمی سابقش گفت:

متاسفم که زیاد در کنارش بازی نکردم. نمی دانم من خیلی دیر به فوتبال وارد شدم یا او خیلی زود از فوتبال خداحافظی کرد اما بازی هایی که در کنارش بازی کردم را گرامی می دارم. ما تجربه های زیبا و تلخی مانند جام جهانی 1994 (مارادونا در آن جام در تست دوپینگ رد شد) در کنار هم داشتیم. برای ما آرژانتینی ها، دیگو خودِ فوتبال است. من همیشه با نظراتش موافق نیستم اما به عنوان یک بازیکن و یک انسان او را ستایش می کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود

مارکو رویس در یک پیام رسمی به هواداران دورتموند گفت:  هوادارن عزیز دورتموند، من این فرصت را داشتم تا ۱۲ سال بی نظیر را در کنار شما سپری کنم. من نیمی از تاریخ فوتبال خود را به این باشگاه اختصاص دادم. پس از مذاکرات هم باشگاه و هم من، به این نتیجه رسیدیم که قرارداد من که در پایان فصل به اتمام می‌رسد تمدید نشود. اکنون برای من پیدا کردن کلمات مناسب در این موقعیت بسیار دشوار است. من همیشه سپاسگزار ۱۲ سال حمایت شما هستم.

دورتموند اکنون هدف بزرگی دارد و ما می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم و می‌خواهیم دوباره این جام را به دورتموند هدیه دهیم. در حال حاضر تمرکز من و بقیه بازیکنان روی قهرمانی در اروپا است و سپس یک خداحافظی خاطره انگیز با همه شما در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک که در خاطره همه ما باقی بماند. 

مارکو رویس ۱۲ سال قبل پس از جدایی از بورسیا مونشن گلادباخ راهی تیم دورتموند شد و در این سال ها با وجود پیشنهاد فراوان  به دورتموند وفادار بود.

گفته می شود او پس از جدایی از دورتموند راهی یکی از تیم های لیگ MLS آمریکا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس