Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان نشست خبری برانکو در ژاپن مشخص شد.

طرفداری- گروه اول از کاروان پرسپولیس در حالی ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) به وقت ژاپن به توکیو رسید که دو تن از مسئولان باشگاه کاشیما آنتلرز به استقبال آنها در فرودگاه آمدند. با توجه به اینکه شهر کاشیما هتل‌های باکیفیتی ندارد، پرسپولیسی‌ها در یکی از هتل‌های شهر ناریتا که در نزدیکی شهر کاشیما قرار دارد، اقامت یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پندار خمارلو و امیر حسینی به عنوان نمایندگان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را با همتایان خود در باشگاه کاشیما آنتلرز داشتند تا در خصوص زمان و مکان تمرین پرسپولیس در کاشیما و موارد اینچنینی هماهنگی لازم صورت گیرد.

* با توجه به اینکه کاروان دوم پرسپولیس (شامل بازیکنان و مربیان) فردا ساعت 18 به توکیو خواهد رسید، دیگر فرصت تمرین برای سرخپوشان فراهم نخواهد شد و از این رو اعضای تیم مستقیم به شهر ناریتا رفته و در هتل اقامت پیدا خواهند کرد.

* پرسپولیس روز پنجشنبه یک جلسه تمرین در زمین تمرین تیم کاشیما خواهد داشت که زمان آن را برانکو مشخص خواهد کرد.

* نشست خبری پیش از بازی سرمربیان کاشیما آنتلرز و پرسپولیس به احتمال خیلی زیاد از ساعت 14:30 روز جمعه به وقت ژاپن (ساعت 8 صبح به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

* هوای شهر کاشیما در حال حاضر 10 درجه بالای صفر است و از این نظر تفاوت چندانی با هوای تهران ندارد.

* حمیدرضا گرشاسبی به همراه ابوالفضل روغنی و محمدرضا حاجی‌بیگی عصر امروز (سه‌شنبه) راهی دبی شدند و بعد از چند ساعت اقامت در آنجا همراه با دیگر اعضای تیم‌شان در دبی ساعت پنج بامداد فردا به وقت تهران راهی توکیو خواهند شد.

به نقل از تسنیم، پرسپولیسی‌ها با خود آشپز ایرانی هم به ژاپن برده‌‌اند تا طبق برنامه غذایی که کادرپزشکی این تیم ارائه کرده برای سرخپوشان غذا آماده کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، اصغر جهانگیر معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در نخستین نشست خبری به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ خواهد داد.

این نشست از طریق تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به نشانی https://www.aparat.com/simayeedalat/live به صورت زنده در حال پخش است.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • نشست خبری سریال نون خ
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!