Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور هفته اول آذرماه با میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حسین پار، مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: این مسابقات بر اساس تقویم ورزشی سالیانه تربیت بدنی وزارت علوم و در بین دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسات آموزش عالی کشوردر تاریخ ۱ تا ۴ آذرماه امسال و در دو بخش تنفگ و تپانچه بادی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به موفقیت‌های دانشجویان این دانشگاه در رشته تیراندازی در سطح منطقه و کشور و وجود پتانسیل‌های موجود، براساس مکاتبات صورت گرفته میزبانی این مسابقات با حسن نظر مسولین به دانشگاه صنعتی واگذار گردید.

حسین پار با اشاره به رویکرد تربیت بدنی دانشگاه در ترویج این در بین دانشجویان گفت: باتوجه به حمایت‌های ریاست هیأت رئیسه محترم دانشگاه و حمایت‌های هیأت تیراندازی استان و نهاد‌های مرتبط امیدواریم شاهد برگزاری مطلوب این مسابقات باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی کرمانشاه مسابقات تیراندازی مسابقات تیراندازی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدحسین رمضانی گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش با شرکت ۹ هزار و ۴۲۵ داوطلب امروز در رشته‌های مشاوره، دبیر تربیت بدنی، دبیر سبک زندگی و مربی امور تربیتی در ۲۹ حوزه در گیلان برگزار شد.

وی از برنامه جذب ۵۶۲ نفر در این ۴ رشته از سوی آموزش و پرورش خبر داد و افزود: با اعلام نتایج، قرار است ۳۷ نفر در رشته مشاوره، ۱۳۳ نفر به عنوان دبیر تربیت بدنی، ۱۲۷ نفر در رشته سبک زندگی و ۲۶۵ داوطلب هم در امور تربیتی استخدام شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: پذیرفته شدگان مهر ۱۴۰۳ ، کار خود را در مدارس استان آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری