Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۲۸۰ نفر از آشپز‌های متبرع ایرانی با هماهنگی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در "موکب مضیف عتبه علویه (ع) "حاضر شدند.

زائران اربعین و مهمانان مضیف امیر المومنین علی (ع) با دستپخت خادمین ایرانی پذیرایی می‌شوند. مقصد و خدمت رسانی آشپز‌های جهادی و آشپز‌های متبرع ایرانی با هماهنگی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به زائران پیاده روی اربعین، در "موکب مضیف عتبه علویه (ع) " آشپزخانه حرم امیرالمؤمنین (ع) در نجف اشرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جمعیت انبوه زائران و سنگینی کار تهیه غذا برای آن‌ها، امسال نیز برای چهارمین سال ۲۸۰ نفر از نیرو‌های جهادی که تجربه آشپزی در هیئات و مساجد را دارند، خود را به «موکب مضیف عتبه علویه (ع)» رسانده و در کار‌های آشپزی و آماده‌سازی غذای زائران کمک و در حال خدمت رسانی هستند.

در هر وعده بیش از ۳۰ هزار غذا پخت و توزیع گردید و در هر شب در موکب مضیف عتبه علویه (ع) واقع در شارع امام علی (ع) تا۵۰۰۰ نفراسکان داده شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت اربعین 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد باقر قاصری در همایش آداب و اسرار حج که با حضور زائران در مصلی امام خمینی بجنورد برگزارشد؛ گفت: امسال هزار و ۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان (دو کاروان اهل سنت و هفت کاروان شیعه) برای انجام اعمال حج ابراهیمی از اواخر اردیبهشت ماه راهی سرزمین وحی می‌شود.
وی از آمادگی حج و زیارت و تهیه اقلام تدارک برای اعزام زائران به مکه خبردادو گفت: همه آموزش‌های لازم به زائران داده شده و همچنین تا چند روز آینده رواید آنان برای عظیمت به سرزمین وحی صادر می‌شود.
رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد هم در این همایش خطاب به زائران گفت: شما زائران حج تمتع در یک مجمع بین المللی شرکت می‌کنید که از همه کشور ها‌ی مسلمان در این اجتماع عظیم حضور دارند وزائران ایرانی، نماینده ایران، شهداو شیعیان هستند، بنا براین تکلیف شما سنگین است و باید ادب و اخلاق ایرانی اسلامی را با خود ببرید.
حجت الاسلام مهدوی پور در ادامه با بیان اینکه زیارت خانه خدا را بسیار ارزشمند و باعث آمرزش گناهان دانست و به زائران توصیه کرد: کمتر در کوچه بازار حضور داشته باشند و وقت خود را به عبادت و دعا و زیارت خانه خدا بگذرانند.

دیگر خبرها

  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک