Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جاي تامل است که يک مقام مسئول در جايگاه خطيري چون شوراي اطلاع رساني دولت از رسانه ملي توقع تريبوني يک طرفه دارد و به نوعي مي خواهد نارضايتي هاي مردم از اوضاع اقتصادي به طور کلي ناديده گرفته شود.
دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت در واکنش به رفتار تخريبي تلويزيون عليه دولت توضيحاتي را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ايسنا، در برنامه اين هفته پايش که به بهانه تحليل فضاي اقتصادي کشور با طرح محورهاي از پيش هماهنگ شده بين مجري و کارشناس برنامه از شبکه يک سيما پخش شد موضوعاتي مطرح گرديد که حاوي افترا، توهين و نشر اکاذيب نسبت به دولت و مسئولان برخي دستگاههاي اجرايي در سياستگذاري هاي اقتصادي و اجراي برنامه هاي دولت بود به گونه اي که حاصلي جز بدبيني نسبت به مسئولان و التهاب آفريني و مشوش کردن ذهن مردم نداشت آنهم در زماني که مردم متاثر از اقدام تروريستي دشمنان در اهواز و همچنين درگير جنگ تمام عيار اقتصادي و رسانه اي بدخواهان نظام هستند.
اين اتفاق در حالي از سوي رسانه ملي صورت گرفته که مقام معظم رهبري در چند ديدار اخير با مسئولان و کارگزاران نظام که در اغلب آنها رياست محترم صدا و سيما هم حضور داشته و بعضا مورد خطاب رهبر معظم انقلاب نيز با ذکر نام قرار گرفته است، رسانه هاي کشور و به طور خاص رسانه ملي را به آرامش بخشي، اعتماد و اميد آفريني و همچنين ارائه تصويري درست و منصفانه از فعاليت هاي کشور امر فرموده اند لذا رويه برنامه مذکور و بعضا برخي ديگر از برنامه هاي آن سازمان نه تنها خلاف دستور مقام معظم رهبري بلکه خلاف مصالح و سياستهاي مصوب شوراي عالي امنيت ملي و شوراي هماهنگي اقتصادي سران قوا است.
ضمن اداي احترام و تقدير از تلاشهاي مديران و کارکنان پرتلاش آن سازمان که دلسوزانه خدمت مي کنند اما بعضا و به صورت محدود پخش برنامه هايي هدفمند مانند پايش را شاهد هستيم که بر خلاف دستورات و منويات مقام معظم رهبري با نگاهي غيرمنصفانه و جهت دار نسبت به دولت تدبير و اميد عمل مي نمايند طبعا توقعي از گردانندگان و مجريان آن نيست اما از مسئولان دلسوز سازمان صدا و سيما انتظار مي رود تا با تدبير و تصحيح چنين رويه هايي به ويژه در مقطع حساس کنوني، مصالح و منافع ملي را در راستاي کاهش نگراني و التهابات مردم و آرامش بخشي به فضاي عمومي جامعه سرلوحه برنامه هاي خبري و توليدي آن سازمان قرار دهند.
مديرکل روابط عمومي رسانه ملي در گفتگو با مهر: از اطلاعيه دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت واقعا تعجب مي کنم!
رنجبران با بيان اينکه صداوسيما پوشش سفر رئيس جمهور را در دستور کار دارد، گفت: در حاليکه بايد مواضع مقتدرانه روحاني را محور قرار دهيم از اطلاعيه دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت تعجب ميکنم.
محمد حسين رنجبران مديرکل روابط عمومي رسانه ملي در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره اطلاعيه ظهر امروز دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت درباره برنامه اين هفته پايش شبکه يک سيما گفت: همه مي دانيم مردم به شدت تحت فشار اقتصادي هستند و انتقادات فراواني به برخي ناکارآمدي ها دارند که خود مسئولان اجرايي هم به آن اذعان مي کنند و رسانه ملي هم در اين شرايط با تمام توان سعي مي کند روحيه اميد را در جامعه حفظ کند اما اين بدان معني نيست که به نظرات و تحليل هاي متفاوت کارشناسي نپردازيم و نقد تخصصي نکنيم.
مديرکل روابط عمومي رسانه ملي ريشه يابي برخي مشکلات اخيراقتصادي مردم را با زبان کارشناسي در برنامه اي تخصصي تقويت فضاي اميد دانست و گفت: وقتي با زبان کارشناسي نقد و براي آن راهکار ارائه مي کنيم مردم اميدوار مي شوند واز اين که رسانه صداي آنها را منعکس مي کند آرامش مي گيرند.
وي افزود: رسانه ملي بايد حامي مردم و منعکس کننده مشکلات آنها باشد و توقع برخي آقايان در اين زمينه غيرمنصفانه است.
رنجبران با بيان اينکه از دبيرمحترم شوراي اطلاع رساني دولت بعنوان يک فرد رسانه اي براي تنظيم اين اطلاعيه در زيرمجموعه اش تعجب مي کنم، افزود: آقاي علي معزي که خود مديرمسئولي يک خبرگزاري خصوصي را به عهده دارد خوب مي داند يکي از مهم ترين رسالت هاي هر رسانه اي بعنوان نماينده افکارعمومي پيگيري مطالبات به حق مردم است.
وي افزود: جاي تامل است که يک مقام مسئول در جايگاه خطيري چون شوراي اطلاع رساني دولت از رسانه ملي توقع تريبوني يک طرفه دارد و به نوعي مي خواهد نارضايتي هاي مردم از اوضاع اقتصادي به طور کلي ناديده گرفته شود.
مديرکل روابط عمومي رسانه ملي يکي از بخش هاي پربيننده و پرمخاطب برنامه پايش را پيگيري مشکلات توليدکننده ها و مردم دانست و تاکيد کرد: آيا بررسي مشکلات مردم و توليد کننده ها و تحليل ريشه اي آنها از منظر کارشناسي توهين و افتراست و آيا تقدير از دو دادستان قوه قضائيه که در مسير رفع مشکلات مردم و موانع توليد حرکت و با متخلفان برخورد کرده اند تخريب دولت به شمار مي رود؟
رنجبران با بيان اينکه برنامه پايش همواره در مسير اميد آفريني حرکت مي کند تصريح کرد: در برنامه يکشنبه ها جوان موفق و دربرنامه سه شنبه ها کارآفرين موفق در اين برنامه معرفي مي شوند و هر هفته پنج کسب و کاري که نوآوري مي کنند به مردم معرفي مي شوند تا آنهايي که مي خواهند دراين کسب و کارها سرمايه گذاري کنند يا مشارکت داشته باشند از اين فرصت استفاده کنند.
وي افزود: فقط در دوسال اخير که از سالهاي بسيار سخت اقتصادي کشور بوده است اين برنامه توانسته است با اين برنامه هاي اميدآفرين جوانان بسيار زيادي را که شغلي نداشته اند به سمت کارآفريني و راه اندازي کسب و کارهاي جديد رهنمون کند که اين خود يک موفقيت براي کشور است.
رنجبران با بيان اينکه سازمان صدا وسيما دراين چند روز پوشش سفر مهم و حساس رياست محترم جمهوري به مقر سازمان ملل متحد را در دستور کار دارد، گفت : درحالي که همه ما بايد محور فضاي رسانه اي را مواضع مقتدرانه آقاي رييس جمهوردر سازمان ملل قرار دهيم از چنين اطلاعيه اي واقعا تعجب مي کنم؟!
مديرکل روابط عمومي سازمان صدا وسيما ابراز اميدواري کرد همه مسئولان کشور بويژه مسئولان اطلاع رساني دستگاههاي مختلف با سعه صدر و تدبير درجهت افزايش اميد و حل مشکلات مردم حرکت کنند.
گفتني است دبيرخانه شوراي اطلاع رساني دولت امروز با صدور اطلاعيه اي نسبت به محتواي اين هفته برنامه پربيننده «پايش» اعتراض کرده و آنرا رفتار تخريبي رسانه ملي عليه دولت خواند.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي تقويم روز ارتباطات/ آشنايي با جايزه پوليتزر
تقويم روز ارتباطات/ قتل هفتمين روزنامه نگار بنگلادشي در سال 2004
تقويم روز ارتباطات/ زندگي پرماجراي يک بازيگر فيلم که مورد علاقه «گوبلز» رئيس تبليغات هيتلر قرار گرفته بود
تقويم روز ارتباطات/ «همشهري» و سردبير معمّم
نگاهي به افکار و کارهاي يک روزنامه نگار و داستان نويس بزرگ قرن
روزنامه نگاري دولتي نويسي
چراغ راه
شيخ الاسلامي: تخصص و مهارت پيش نياز يک روابط عمومي موفق است
معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي: امسال نمايشگاه مطبوعات نداريم
برنامه‌ريزي‌ يک‌ رويداد روابط‌عمومي‌



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اعلام کرد ویدئوی انتشار یافته توسط رسانه‌های معاند مربوط به دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات سال ۱۴۰۱ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تبریز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، همزمان با اجرای طرح نور در کشور که با همکاری، همراهی و حمایت بانوان و دخترانِ عزیزِ ایران زمین با موفقیت در حال اجرا است رسانه‌های معاند با استفاده از تصاویر و ویدئوهایِ آرشیوی و بازنشر آن سعی در تشویش اذهان عمومی  دارند.

 

.

 

این مرکز افزود: ویدئو مربوط به دستگیری یکی از لیدرهایِ اصلیِ اغتشاشات سال 1401 است که اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی در شهر تبریز کرد که توسط مامورینِ نسوان دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

گفتنی است روشنگری لازم نیز در آن زمان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل
  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله سپاه
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل