Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای یادداشت تفاهم توسعه همکاری‌ سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق، پروازهای برنامه‌ای از ۹۱ پرواز در هفته به ۱۲۰ پرواز هفتگی افزایش می‌یابد.

در این یادداشت تفاهم علاوه بر افزایش پروازهای برنامه ای  از ۹۱ پرواز به ۱۲۰ پرواز هفتگی بین دو کشور، موضوعاتی نظیر تعامل و همکاری در حوزه های آموزش، ایمنی پرواز، ممیزی های مستمر ایکائو و ناوبری هوایی مورد توافق و تفاهم طرفین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یادداشت تفاهم توسط مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان و علی خلیل ابراهیم رییس سازمان هواپیمایی کشوری عراق به امضا رسید.

همچنین در جریان سفر هیت سازمان هواپیمایی کشوری دو سند تبادل ترافیک هوایی بین دو کشور و همکاری در زمینه جستجو و نجات با همتای عراقی امضاء شد و از نحوه خدمات رسانی به پروازها و مسافران ایرانی در فرودگاه نجف بازدید و با مسئولین فرودگاه مذکور مذاکراتی در خصوص افزایش سطح خدمات صورت گرفت.

گفتنی است، در این سفر مسعود نیکبخت مدیرکل کنترل ترافیک هوایی کشور، محمد سعید شرفی مدیرکل نظارت برعملیات هوانوردی، مراد اسماعیلی مدیرکل حقوقی و اموربین الملل و سامانی دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی حضور داشتند.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000AbX برچسب ها: ایران ، عراق ، تفاهم نامه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ایران عراق تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۰۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش