Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@03:46:57 GMT

چه کسی سرمربی رئال مادرید خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۰۰۷۷

جولین لوپتگی دیروز (دوشنبه) از سمت خود برکنار شد و اکنون یکی از مهم ترین موضوعات دنیای فوتبال، حدس زدن جانشین او در مادرید است.

طرفداری- بعد از اخراج جولین لوپتگی از رئال مادرید، شایعات فراوانی پیرامون سرمربی بعدی رئال مادرید به گوش می رسد.

به گزارش اسکای، جولین لوپتگی بعد از باخت 1-5 مقابل بارسلونا در دیدار این هفته، دیروز دوشنبه از سمت خود اخراج شد و اکنون یکی از مهم ترین موضوعات دنیای فوتبال، حدس زدن جانشین او در رئال مادرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانتیاگو سولاری

سانتیاگو سولاری به عنوان مربی موقت باشگاه انتخاب شد. رئال مادرید هدایت تیم کاستیا را به او سپرده و انتظار دارد که او همانند زیدان، مسیر مربی گری را طی کند. زیدان نیز در میانه فصل 2016-2015 هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت و آن ها را به سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا رساند. سولاری 131 بار پیراهن باشگاه را به عنوان بازیکن بر تن کرد و در این مدت دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

مائوریسیو پوچتینو

این مربی آرژانتینی با وجود لینک شدن به رئال مادرید، در تابستان 2018 قرارداد جدیدی با باشگاه تاتنهام امضا کرد. پوچتینو هنوز جام معتبری را با تاتنهام کسب نکرده است، اما عملکرد عالی او در تاتنهام و پرورش استعداد های جوان قابل تحسین است. او که سابقه هدایت اسپانیول را هم دارد، پس از بررسی پیشنهاد های خود، در تابستان امسال قرارداد 5 ساله ای با تاتنهام بست و رئال مادرید کار سختی برای فسخ قرارداد او خواهد داشت.

آنتونیو کونته

او که در لیگ های ایتالیا و انگلیس، سابقه قهرمانی دارد، در این تابستان با وجود قهرمان کردن چلسی در جام حذفی، از هدایت چلسی کنار رفت. کونته که قبلا در تیم ملی ایتالیا مربی گری می کرد، شخصیت لازم برای تحمل فشار ها در برنابئو را دارد. او در این تابستان در کنار لوپتگی از گزینه های هدایت رئال مادرید محسوب می شد.

آرسن ونگر

این مربی فرانسوی در تابستان 2018 به 22 سال هدایت آرسنال خاتمه داد و سال ها گزینه مربی گری در رئال مادرید تحت مدیریت پرز محسوب می شد. این مربی 68 ساله پیشنهاد تیم های بزرگ را در این سال ها به خاطر مربی گری در آرسنال رد می کرد، اما اکنون او آزاد است. او سال ها در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا مربی گری کرده است و می تواند به عنوان گزینه کوتاه مدت به باشگاه کمک کند.

از گزینه های دیگر می توان به روبرتو مارتینز، گوتی، مورینیو، فرناندو هیرو، یواخیم لوو، لورن بلان و رافا بنیتس اشاره کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟

یحیی گل‌محمدی تا این لحظه گزینه اصلی باشگاه تراکتور است و در صورتی که حضور این مربی در تبریز منتفی شود، نفر بعدی یک گزینه خارجی خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که هشت روز از جدایی پاکو خمس می‌گذرد، همچنان سرنوشت نیمکت سرخپوشان تبریزی مشخص نیست و هر روز نام‌های مختلفی به‌عنوان گزینه احتمالی تراکتور مطرح می‌شود.

تا این لحظه یحیی گل‌محمدی همچنان گزینه اصلی مدیران باشگاه تراکتور برای حضور روی نیمکت این تیم است و تلاش‌ها برای حل مشکل این مربی ادامه دارد.

گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد

مدیران تراکتور همسو با گل‌محمدی، مذاکراتی با قربان بردیف نیز انجام داده‌اند که این مربی اعلام کرده تا دهه سوم اردیبهشت‌ماه نمی‌تواند به تبریز بیاید.

در این شرایط امروز شایعاتی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن مطرح شد که این موضوع صحت ندارد و مدیران تراکتور فعلاً تمام تمرکزشان را روی جذب گل محمدی گذ‌اشته‌‌اند و در صورتی که این اتفاق نیفتاد، همچنان نصرتی مسئولیت فنی این تیم را بر عهده خواهد داشت تا قرارداد قربان بردیف با تیم قبلی خود به اتمام برسد و این مربی ترکمنستانی بار دیگر به تبریز بازگردد. این اتفاقات البته تا این لحظه است و این احتمال وجود دارد که در ادامه اتفاقات دیگری رخ دهد.

تراکتور در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه 7 اردیبهشت به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»