Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@04:46:03 GMT

سقوط پراید به کانال آب در مینودشت دو قربانی گرفت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۰۳۱۲

سقوط پراید به کانال آب در مینودشت دو قربانی گرفت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تایید این خبر در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این خودرو پراید بعد از ظهر امروز سه شنبه در جاده مینودشت - گنبدکاووس حوالی روستای گدایجه به دلایل نامشخصی از مسیر منحرف و به داخل کانال آب مجاور رودخانه چهل چای سقوط کرد.
علیرضا کمال غریبی گفت: در پی بروز این حادثه عوامل مرکز فوریتهای پزشکی با دو دستگاه آمبولانس در محل حاضر و با انجام اقدامات احیا و CPR سرنشینان پراید را که برای مدتی در داخل کانال آب گرفتار شده بودند بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: متاسفانه باوجود تلاش های صورت گرفته هر دو نفر سرنشین خودرو پراید جان خود را از دست دادند.
شهرستان مینودشت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7333/2729
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان گلستان چای خودرو دانشگاه علوم پزشکی فوریت های پزشکی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط ابر‌های بارور در بیابان‌های عربستان (فیلم) سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم) تله‌کابین با سرنشینان در آنتالیا سقوط کرد / ۸ نفر کشته و زخمی شدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد