Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در دوره دوم مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اپن جهانی سوئد نوشاد عالمیان ۴ بر 3 پنگ را از پیش رو برداشت.
عالمیان در دور سوم با سوپانات از تایلند با رنکینگ ۱۱۱ روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی با برنده بازی بین ژو کیهاو رنک ۲۳۹ از چین و لیاو چنگ تینگ با رتبه بندی ۴۵ از چین تایپه دیدار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچین نیما علمیان با پیروزی ۴ بر ۱ در برابر ترومر به مصاف حریف چین تایپه ای می‌رود.عالمیان در دور بعد با لین یان جو ۱۷ساله و چپ دست با رتبه بندی ۴۱ از چین تایپه دیدار خواهد داشت و در صورت پیروزی می‌بایست با برنده بازی با استایانو نیاگول ایتالیایی دارای رنک ۸۷ و ارونا کوادری نیجریه ای با رنک ۲۱ روبرو شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تایلند چین سوئد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد