Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@17:10:06 GMT

حمایت نیمار از توخل برابر امباپه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۰۵۹۱

حمایت نیمار از توخل برابر امباپه

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از تصمیم توماس توخل در مورد نیمکت نشینی کیلیان امباپه حمایت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در دیدار حساس پاری سن ژرمن برابر مارسی نیمکت نشین بود و تصاویر نشان می داد او هرگز از رخ دادن این اتفاق راضی نیست. اما تنها 3 دقیقه بعد از ورود کیلیان امباپه به میدان، او موفق شد با یک نفوذ دیدنی تک گل برتری بخش تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نیمار معتقد است هم او و آدرین رابیو باید با تصمیمات توماس توخل احترام بگذارند.

 

 

نیمار گفت: "این مسایل بین آنها و سرمربی تیم است و آنها باید به برنامه های توماس توخل در این رابطه احترام بگذارند اما به نظر می رسد آدرین رابیو و کیلیان امباپه از این حیث توفیقی نداشته اند.

 

هر 2 این بازیکنان می دانند که کیفیت بالایی داشته و از اهمیت زیادی برای پاری سن ژرمن برخوردارند اما این مسائل مربوط به اتفاقات داخلی تیم می شود. بدون امباپه مقابل مارسی شرایط دشوار بود اما در نهایت او به میدان آمده و 3 امتیاز را برای ما به ارمغان آورد."

پاری سن ژرمن نیمار کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

برخی هواداران بایرن مونیخ مخالف حضور رالف رانگنیک در این باشگاه هستند

طرفداری | پس از تمدید قرارداد ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان با بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به اولویت اول بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه در فصل آینده شده است.

با این حال در مونیخ همه موافق حضور این سرمربی 65 ساله روی نیمکت بایرن مونیخ نیستند و گویا برخی از هواداران باواریایی‌ها طی این روزها به وضوح مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرده‌اند.

تا بعد از ظهر پنج‌شنبه، بیش از 7,500 هوادار طوماری را امضا کرده‌اند که از توماس توخل درخواست شده در این باشگاه بماند. این کارزار از روز دوشنبه با عنوان «ما توماس توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک» آغاز شد.

البته توخل عملکرد قابل قبولی در دوران حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها نگذاشته اما توجیه طرفداران این است که او توانسته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و از سال 2020 تاکنون، بایرن موفق نشده بود به این مرحله برسد.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است

در کنار درخواست هواداران، شایعاتی نیز درباره احتمال ماندن توخل در بایرن منتشر شدند اما هر دفعه به شکل‌های مختلف تکذیب شدند و به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ماندن توخل در بایرن مونیخ وجود داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد