Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین یدی، سرپرست تیم اکسین البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره جدایی فراز کمالوند از سرمربیگری این تیم اظهار داشت: کمالوند به مدیران باشگاه درخواست جدایی داده است اما باید دید آنها چه تصمیمی درباره این موضوع می گیرند. به هر حال تکلیف جدایی فراز کمالوند از سرمربیگری اکسین تا ظهر فردا(چهارشنبه) به صورت رسمی مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درباره دلیل این درخواست کمالوند از مدیران باشگاه اکسین بیان کرد: تا حدی نتایج تیم اکسین در لیگ یک روی این موضوع تاثیرگذار است اما بهتر است از خود کمالوند دلیل اصلی این تصمیمش را بپرسید.

یدی درباره احتمال بازگشت فیروز کریمی به تیم اکسین البرز اظهار داشت: با قطعی شدن جدایی کمالوند مدیران باشگاه درباره انتخاب جانشین او تصمیم می گیرند اما در حال حاضر گزینه خاصی برای این امر نداریم.

سرپرست تیم اکسین البرز درباره نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر لیگ دسته اول گفت: تیم ما لیگ را خدب شروع کرد و در چهار هفته ابتدایی نتایج بسیار خوبی هم گرفتیم اما نمی دانم چرا یک باره اکسین به حدی دچار افت شد که نتوانستیم در پنج بازی اخیرمان یک بار هم پیروز شویم. به هر حال کادرفنی تیم اکسین بهتر می تواند درباره دلیل این نتایج ضعیف پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید:

شکایت باشگاه اکسین البرز از سایپا

اکسین البرز صفر - خونه به خونه بابل صفر/ کار صعود شاگردان اسکوچیچ به هفته آخر کشید

خلاصه بازی اکسین البرز و بادران تهران 10 آبان 96 + فیلم

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز درباره جدایی کمالوند 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ دسته اول فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد