Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمات رسانی ۲۸۰ نفر آشپزهای متبرع ایرانی که با هماهنگی قرارگاه جهادی امام‌ رضا (ع) در "موکب مضیف عتبه علویه(ع) "حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زائرین اربعین و مهمانان مضیف امیر المومنین علی (ع ) با دست پخت خادمین ایرانی پذیرایی می شوند . مقصد و خدمت رسانی آشپزهای جهادی و آشپزهای متبرع ایرانی که با هماهنگی قرارگاه جهادی امام‌ رضا (ع) به زائران پیاده روی اربعین ، در "موکب مضیف عتبه علویه (ع)" آشپزخانه حرم امیرالمؤمنین (ع) در نجف اشرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جمعیت انبوه زائران و سنگینی کار تهیه غذا برای آن‌ها،‌ امسال نیز برای چهارمین سال ۲۸۰ نفر از نیروهای جهادی که تجربه آشپزی در هیئات و مساجد را دارند، خود را به «موکب مضیف عتبه علویه (ع)» رسانده و در کارهای آشپزی و آماده‌سازی غذای زائران کمک و در حال خدمت رسانی می باشند.

همچنین در هر وعده بیش از ۳۰ هزار وعده غذا پخت و توزیع گردید و در هر شب در موکب مضیف عتبه علویه (ع) واقع در شارع امام علی (ع) تا۵ هزار نفراسکان داده شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موکب داران اربعین حسینی علوی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشتند.

خانواده وحید شمسایی برای استقبال از او و کاروان تیم ملی فوتسال در فرودگاه حاضر شدند و پرچمی منقش به نام متبرک حضرت قمر بنی هاشم (ع) را با خود به فرودگاه آورده بودند.

هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال و برخی دیگر از مسوولان فدراسیون به همراه مسئولان سازمان لیگ فوتسال برای استقبال از کاروان تیم در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 6092362

دیگر خبرها

  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند