Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه عبری‌زبان جزئیات جدیدی درباره سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عمان و دیدارش با پادشاه این کشور را منتشر کرد. ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری‌‌زبان «یسرائیل هیوم»، عصر دیروز در گزارشی نوشت سفر نتانیاهو به پادشاهی عمان، و دیدارش با سلطان «قابوس بن‌سعید» در روز پنجشنبه گذشته، برای نخستین بار انجام شد، ولی نتانیاهو پیش از آن، دیدارهای متعددی با وزیر خارجه عمان صورت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه عبری‌زبان افزود نتانیاهو با «یوسف بن‌علوی بن‌عبدالله» وزیر خارجه عمان حدود یک سال و نیم قبل در خارج از اراضی اشغالی و در جریان سفرهای خارجی‌اش دیدار کرد. آن بیشتر از یک دیدار و تنها یک دیدار [عادی] نبود.

این روزنامه چاپ رژیم صهیونیستی افزود، وزیر خارجه عمان فوریه گذشته در جریان بازدیدش از رام‌الله، به اراضی اشغالی نیز سفر کرد. او با شماری از مسئولان اسرائیلی نیز ملاقات‌هایی ترتیب داده است. طی این مدت، نتانیاهو با پادشاه عمان بارها تلفنی گفت‌وگو کرده است.

روزنامه یسرائیل هیوم در ادامه نوشت که بعد از دیدار نتانیاهو با سلطان قابوس، مراسم موسیقی به افتخار نخست‌وزیر اسرائیل، در مسقط برگزار شد و او این موسیقی را با اشتیاق گوش می‌داد؛ چرا که آن به سه زبان آفریقایی، هندی و فارسی بود.

این روزنامه به نقل از یک منبع سیاسی در تل‌آویو، تصریحکرد سفر نتانیاهو به پادشاهی عمان کاملا 12 ساعت طول کشید و در جریان آن، نخست‌وزیر اسرائیل تحت تاثیر شخصیت سلطان قابوس بن‌سعید و خردش شد.

به گفته منبع مذکور، سلطان قابوس در این نشست، دیدگاه خود را درباره دو موضوع یا دو پرونده به نتانیاهو ابلاغ کرد. وی اشاره‌ای به این موضوعات نکرده است.

انتهای پیام/

R1016196/Pne/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بنیامین نتانیاهو اسرائیل کشور عُمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو اسرائیل کشور ع مان بنیامین نتانیاهو اسرائیل کشور ع مان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم

رسانه‌ها پس از اعلام پذیرش آتش‌بس پیشنهادی قطر و مصر از سوی حماس، از ناآرامی در قدس اشغالی و مطالبه پذیرش آتش‌بس توسط شهرک‌نشینان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از راشاتودی، به دنبال اعلام موافقت حماس با آتش بس پیشنهادی مصر و قطر، صدها اسرائیلی به خیابان‌ها آمدند و به سمت دفتر نخست وزیری اسرائیل راهپیمایی کردند.

به گزارش این شبکه خبری، معترضان و خانواده اسرای اسرائیلی با تجمع مقابل دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی از او خواستند توافق آتش بس مورد توافق حماس را بپذیرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگو با «محمد بن عبد الرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر، موافقت این جنبش را درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه به آنان ابلاغ کرد.

پس از اعلام خبر موافقت حماس، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه بهانه‌تراشی‌ها برای جلوگیری از حصول هر گونه توافقی، به نقل از منابع صهیونیست مدعی شد که حماس با طرح تعدیل‌شده‌ای از مصر موافقت کرده که برای اسرائیل قابل قبول نیست.

روزنامه اسرائیلی «معاریو» هم به نقل از یک منبع اسرائیلی، پذیرش این توافق را «مانوری برای تعویق حمله به رفح» عنوان کرد. وی مدعی شد که حماس با این اقدام قصد دارد نشان دهد اسرائیل طرفی است که این توافق را نمی‌پذیرد.

در پی تصمیم کابینه جنگی رژیم صهیونیستی برای آغاز تجاوز نظامی به شهر مرزی «رفح» در جنوب غزه، یک منبع در جنبش حماس ساعتی پیش خبر داده بود که مذاکرات غیر مستقیم با این رژیم را به حالت «تعلیق» درآورده است.

این منبع گفت که حماس پس از رایزنی با سایر گروه‌های مقاومت، تصمیم گرفت این مذاکرات را به حالت تعلیق درآورد و به همین دلیل، بازگشت هیأت مذاکره کننده به قاهره هم به تعویق افتاد.

منبع: فارس

کد خبر 751273

دیگر خبرها

  • تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • روزنامه‌های یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه/نتانیاهو در آتش «آتش‌بس»
  • رسانه عبری زبان: همه دست آوردهایمان بر باد رفته است