Web Analytics Made Easy - Statcounter

روباه با نگرش حرفه ای خود نمی خواهند درگذشت مالک تایلندی آنها، خللی در برگزاری بازی های لیگ برتر انگلستان ایجاد کند.

طرفداری- درحالیکه پس از مرگ ناگهانی ویچای سریواداناپرابها، به نظر می رسید اتحادیه فوتبال انگلستان دست این باشگاه را برای به تعویق انداخت بازی هفته آینده لیگ برتر مقابل کاردیف سیتی، باز گذاشته است؛ باشگاه لسترسیتی در بیانیه ای تایید کرد دیدار آنها در زمین کاردیف سیتی طبق برنامه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لسترسیتی روز گذشته (سه شنبه) باید طبق برنامه در جام اتحادیه انگلستان به مصاف ساوتهمپتون می رفت اما این دیدار پس از مرگ مالک لسترسیتی، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد. درحالیکه شایعه شده بود دیدار شنبه آینده روباه ها در خانه کاردیف سیتی نیز برگزار نخواهد شد، باشگاه لسترسیتی در بیانیه ای اعلام کرد این بازی طبق برنامه روز شنبه از ساعت 16 به وقت محلی آغاز خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل منچستر سیتی و صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: ما در این بازی می‌خواستیم که صعود کنیم و به شاگردانم افتخار می‌کنم که توانستند تیم قهرمان را از دور رقابت‌ها کنار بگذارند.

وی ادامه داد: هیچکس فکر نمی‌کرد که ما بتوانیم از این بازی پیروز بیرون بیائیم و همه فکر می‌کردند رئال مرده است، اما من می‌گویم رئال مادرید هیچوقت نمی‌میرد و ما این را در بازی منچستر سیتی نشان دادیم.

آنچلوتی در مورد صحبت‌های پایان بازی با گواردیولا گفت: او به من و رئال مادرید تبریک گفت و مثل همیشه یک جنتلمن بود، او مرد بزرگی است همانطور که همیشه بوده است.

وی در مورد دیدار یکشنبه مقابل بارسلونا گفت: ما شرایط خوبی داریم و ریکاوری انجام می‌شود و آماده ایم تا در دیدار الکلاسیکو به میدان برویم . تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی مقابل منچستر سیتی به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و باید به مصاف تیم فوتبال بایرن مونیخ برود.

آنچلوتی برای سومین بار بود که تیم‌های تحت هدایت گواردیولا را در لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کند، اما سال گذشته این تیم منچستر سیتی بود که با هدایت گواردیولا موفق شد رئال را از پیش رو بردارد و جام قهرمانی را به خانه ببرد.

دیگر خبرها

  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • پخش دیدار منچستر سیتی - رئال مادرید از برنامه «ورزش فراتر»
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • لطفاً مثل هفته پیش بازی کنید!
  • پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال