Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خدمات روابط عمومي بانک مسکن در اطلاع رساني شايسته و آگاه سازي هموطنان، تکريم ارباب رجوع و تعامل با ديگر دستگاه هاي استان قابل تحسين است.
خدمات روابط عمومي بانک مسکن در اطلاع رساني شايسته و آگاه سازي هموطنان، تکريم ارباب رجوع و تعامل با ديگر دستگاه هاي استان قابل تحسين است.
به گزارش شارا به نقل از پايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا، ابوالحسن خزائي پور سرپرست اداره کل روابط عمومي استانداري مرکزي و اعضاي شوراي عالي روابط عمومي هاي استان از روابط عمومي دستگاه هاي اجرائي بازديد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي در جريان اين بازديد در نشستي با مدير شعب بانک مسکن طي سخناني گفت: با حضور در دستگاههاي اجرايي استان، ضمن نشست با مديران دستگاه ها و تقدير از زحمات و خدمات آنان؛ با مسوولين روابط عمومي ادارات به عنوان متوليان اصلي اطلاع رساني و آگاه سازي نيز ديدار کرده و با نقطه نظرات، ديدگاه ها و مشکلات آن ها آشنا شدم.
خزائي پور با ستايش از عملکرد بانک مسکن در تمام دولت ها و ادوار گذشته و خدمات آن در تامين شايسته منابع مالي بخش مسکن استان گفت: خوشبختانه روابط عمومي اين بانک همواره در زمره رابطان فعال در استان مطرح بوده و طي سال دو سال گذشته تنديس برترين روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي را کسب کرده اند و علاوه بر بخش اقتصادي و بانکداري، در امور فرهنگي و اجتماعي نيز درخشان ظاهر شده است.
وي افزود: سال جاري و در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي، وظيفه روابط عمومي ها در اجرايي نمودن برنامه هاي مدون ايام الله دهه مبارک فجر بسيار مهم و حساس بوده و شايسته است با حمايت مسوولين دستگاه ها، اهم اقدامات، افتخارات و عزت آفريني ملت و دولت سرافراز و انقلابي ايران را در تمامي بخش ها در نگاه جهانيان جلوه گر نماييم.
مجيد اميري مدير شعب بانک مسکن استان مرکزي در اين ديدار گفت: خوشبختانه عملکرد بانک مسکن به عنوان يگانه بانک تخصصي مجري برنامه هاي دولت در بخش مسکن و ساختمان مطلوب و قابل دفاع است و پرونده عملکردي اين بانک دولتي خصوصا در سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي مبين اين است که حدود يک سوم املاک مسکوني در کشور جهت ساخت، خريد و يا تعمير واحد مسکوني خود از تسهيلات بانک مسکن بهره مند شده اند و بانک به نوعي، موتور محرک اقتصاد، پويايي و سازندگي در کشور لقب گرفته است.
اميري اعطاي تسهيلات مناسب و ارزان با بازپرداخت طولاني مدت، تسريع در روند اعطاي تسهيلات و نظارت بر تخصيص واقعي تسهيلات را ويژگي اصلي بانک مسکن خواند و عنوان کرد: از جمله اقدامات اخير بانک به منظور ترغيب سازندگان به امر توليد مسکن ، ايجاد اشتغال ،حمايت از اقشار متوسط جامعه و نيز در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ برنامه ريزي و پس انداز ، تقويت قدرت خريد مسکن و تسهيل در شرايط بازپرداخت اقساط مسکن و همچنين اقدام داوطلبانه در کاهش نرخ سود تسهيلات مسکن مي باشد.
وي افزود: در مسير اجراي برنامه ها و سياست هاي استراتژيک بانک، مطابق با سند راهبردي سال 1400 شمسي، گامي محکم برداشته شده و در راستاي ارتقاي فعاليت هاي توسعه اي تخصصي بانک، کمک به امر خروج مسکن از رکود و بهره مندي حداکثري متقاضيان از تسهيلات و خدمات مطلوب بانک نيز موفقيت هايي به دست آمده است.
اميري در ادامه به نقش روابط عمومي در پيشبرد اهداف سازمان ها و شناسايي محصول و خدمات آن به افراد حقيقي و حقوقي اشاره نمود و گفت: يقينا اگر افرادي قابل و آشنا به دانش برقراري ارتباطات درون و برون سازماني در سازمان ها نباشند، هدف گذاري ها و اجراي برنامه ها با مشکل مواجه شده و نيمه تمام خواهند ماند. وي با بيان اين که مسوولين بانک مسکن اخيرا با تشکيل دايره جديد ارتباطات و بازاريابي در استان ها براي نقش و جايگاه روابط عمومي اهميت ويژه اي قايل شده اند، اظهار اميدواري کرد با تقويت اين دايره در سطح مديريت هاي شعب بانک، در ادامه شاهد توسعه و پيشرفت حوزه ارتباطات و تعاملات بانک مسکن باشيم.
همچنين رضا آزادانديش، رئيس دايره ارتباطات و بازاريابي بانک مسکن استان مرکزي در اين ديدار، روابط عمومي را مغز تحليل گر افکار عمومي معرفي و لازمه جايگاه آن را در نوک پيکان حرکت سازمان ها دانست و در اين خصوصگفت: بايد به اين باور برسيم که روابط عمومي همواره در متن است و نه در حاشيه، فلذا با انتخاب فرد يا افرادي متخصص و توانمند در اين جايگاه و دادن اختياراتي در باب برقراري ارتباطات سازماني به آنان، مي توان به آينده روشن سازمان؛ در عصري که عصر ارتباطات نام گرفته است اميدوار بود.
وي توفيقات اخير روابط عمومي بانک مسکن استان را مرهون همکاري صميمانه و دلسوزانه کارکنان ستاد با شعب بانک در استان دانسته و از تشريک مساعي و حمايت هاي مدير شعب استان و معاونين مديريت در اين بين تجليل نمود. آزادانديش افزود اگر چه در تقويت حوزه ارتباطات خصوصا در سالهاي اخير در برخي دستگاه ها اقداماتي صورت پذيرفته و توفيقاتي حاصل شده است، ليکن اين کافي به مقصود نبوده و جا دارد با پيشنهاد شوراي عالي روابط عمومي در استانداري ها و حمايت مسئولين محترم دستگاه هاي اجرائي؛ با فراخوان نظرات و پيشنهادات افراد تحصيل کرده و صاحب نظر در اين علم- درقالب پژوهش و مقالات- به تقويت جايگاه تضعيف شده روابط عمومي در اکثر سازمان هاي کشور کمک نمايند.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي تقويم روز ارتباطات/ آشنايي با جايزه پوليتزر
تقويم روز ارتباطات/ قتل هفتمين روزنامه نگار بنگلادشي در سال 2004
تقويم روز ارتباطات/ زندگي پرماجراي يک بازيگر فيلم که مورد علاقه «گوبلز» رئيس تبليغات هيتلر قرار گرفته بود
تقويم روز ارتباطات/ «همشهري» و سردبير معمّم
نگاهي به افکار و کارهاي يک روزنامه نگار و داستان نويس بزرگ قرن
روزنامه نگاري دولتي نويسي
چراغ راه
برنامه‌ريزي‌ يک‌ رويداد روابط‌عمومي‌
روانشناسي پيشرفت را بدانيد
برنامة اعتباربخشي متخصصّان روابط عمومي پياده سازي مي شود



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به دستاوردئهای سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: دستگاه های اجرایی را موظف کردیم که تک تک کارگروه های پیگیری مصوبات سفر استانی هیات دولت به استان سمنان را تشکیل و تمام مصوبات را تا اجرای کامل دنبال کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفرهای استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی به روستاهای استان نیز دیگر موضوعی است که باید پیگیری شود، تاکید کرد: ابلاغ پیگیری و به نتیجه رسیدن این مصوبات نیز صورت گرفته است.

استاندار سمنان ضمن اشاره به تداوم سیاست دیدارهای چهره به چهره مسئولان استانی با مردم در دورترین نقاط استان در سال جاری بیان کرد: حضور مسئولان و مدیران کل دستگاه های اجرایی از دورترین روستاهای بخش خارتوران تا مساجد بزرگترین شهرها امسال هم ادامه خواهد داشت چرا که عقیده داریم این اقدامات در کنار گره گشایی از مردم، امید افزایی را نیز صورت می دهد.

هاشمی با بیان اینکه روابط عمومی ها دیگر موضوعی است که بسیار برای ما تاکید دارد، گفت: مردم باید از طریق روابط عمومی ها و رسانه ها از عملکرد دستگاه های اجرایی استان سمنان آگاه شوند.

وی افزود: دستور ارزیابی عملکرد مدیران در زمینه ارتباط شان با روابط عمومی ها در سراسر استان سمنان داده شده تا مدیران همانطور که به مدیر مالی اداری اهمیت می دهند به مدیر روابط عمومی هم اهمیت دهند لذا باید مدیران دستگاه های اجرایی جایگاه روابط عمومی را بالا ببینند.

استاندار سمنان بیان کرد: روابط عمومی ها در خط مقدم تبیین عملکرد دولت و امید افزایی در سراسر استان سمنان هستند و از مدیران خواسته ایم که به این موضوع اهمیت بدهند و حتماً در ارزیابی هایمان به این موضوع نیز توجه خواهیم داشت.

هاشمی با بیان اینکه امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد، تاکید کرد: اگر ما مردم را از عملکرد مان مطلع نسازیم گویا کاری انجام نداده ایم و این درست و قابل قبول نیست.

به گزارش مهر، سفر اول هیات دولت سیزدهم به استان سمنان آبان ۱۴۰۰ و سفر دوم فروردین ۱۴۰۳ صورت گرفت.

کد خبر 6092785

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود