Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جان سینا، ستاره کشتی آزاد آمریکایی، رسما جشنواره «الجوهره» در ریاض را تحریم و اعلام کرد در این جشنواره حضور نمی‌یابد.

عدم حضور جان سینا در جشنواره «الجوهره» در ریاض پایتخت عربستان در روز جمعه آینده قطعی شد.

شرکت «WWE» روز دوشنبه به طور رسمی از حضور کشتی گیران در جشنواره «الجوهره» در عربستان خبر داد و اعلام کرد جان سینا در این جشنواره ورزشی شرکت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌ها به نقل از جان سینا اعلام کردند که وی در اعتراض به قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول در این جشنواره در ریاض شرکت نمی‌کند.

یک منبع در شرکت «WWE» تاکید کرد جان سینا به طور قطعی و ۱۰۰ درصد جشنواره «الملکیه» را تحریم کرده است و هیچ چیزی این تصمیم او را نمی‌تواند تغییر دهد.
جرارد باتلر بازیگر معروف سینما در اسکاتلند نیز به طور غافلگیرانه نخستین سفر خود به ریاض پایتخت عربستان را برای حضور در مراسم افتتاحیه به روزترین فیلم‌های سینمایی لغو و این مراسم را تحریم کرد. وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گفت: در اعتراض به ناپدید شدن خاشقجی که قتل وی به طور رسمی اعلام شد به عربستان سفر نمی‌کند.

انتهای پیام/

عدم حضور جان سینا در جشنواره «الجوهره» در ریاض قطعی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان تروریسم قتل آمریکا تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو

این هنرمند از آزادی بیان در آمریکا و اینکه حرف‌زدن درباره ماجرای غزه می‌تواند معیشت معترضان را نابود و باعث از دست‌دادن دوستان و خانواده‌شان شود، سخن گفت.

ساراندون با وجود همه این شرایط نه‌تنها به جمعیت‌های میلیونی حامی فلسطین افتخار می‌کند بلکه دیگران را هم تشویق می‌کند که به جمع معترضان بپیوندند.

دیگر خبرها

  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • فیلم| فیلمی جالب از جاده آخرالزمانی در حومه ریاض عربستان
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست