Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ژولیوس سزار وقتی درخواست آن‌ها را شنید بسیار عصبانی شد، چون فکر می‌کرد ارزشش بیشتر است و از آن‌ها خواست ۳۴۰۰ پوند نقره بخواهند.

وقتی رومیان در حال جمع کردن پول بودند، سزار با دزدان دریایی بازی می‌کرد، برایشان شعر و آواز می‌خواند و با آن‌ها مثل دوستانش رفتار می‌کرد. بااین حال به آن‌ها گفت که وقتی آزاد شود، مجازاتشان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دزدان دریایی حرف او را باور نکردند، اما سزار به وعده خود عمل کرد و وقتی آزاد شد، نیروهایش را جمع کرد و به جزیره بازگشت و دزدان دریایی را اعدام کرد و نقره‌ها و سایر گنج‌های دزدان دریایی را برد!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شکوفه شوهر داشت اما عکس های لختی برای محمود می فرستاد! «م-ف» در فرودگاه مشهد راز مخوفی داشت! / پلیس او را شوکه کرد اقدام شنیع مسافر امریکا در ایران ! / در شرق تهران فاش شد+ عکس مردی 7 ماه پس از مرگ زنده شد! / همه وحشت کردند! + عکس واکنش احساسی گوزن به صدای نوزاد انسان ! + جزییات کلاغ‌ها در این مورد روی انسان را کم کرده اند! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شهرک ولیعصر تهران شکل تگزاس به خود گرفت / تیراندازی و تعقیب و گریز پلیسی این مرد شانس آورد دیر به هواپیمای مرگ رسید! + عکس کودتا علیه بن سلمان + جزییات سنگین ترین مجازات برای قاتل همسر و مادرزن! عکس گذرنامه واقعی یک جسد! / کشوری که جنازه ها هم گدرنامه دارند! + جزییات تجاوز مرد 70 ساله به دختر 11 ساله داخل ماشین فیلم شلاق در ملاعام برای 2 زن که با مرد غریبه حرف زده بودند ! + تصویر جسد کودک 7 ماهه در کمد دیواری خانه نوساز پنهان شده بود!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اعدام دلار پوند دستگیر دریای اژه درخواست عکس فیلم ایران قتل من اندونزی زن ماه پرواز پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دیروز در نشست خبری خود ‏پیش از بازی فردا مقابل تاتنهام به شدت از فشردگی برنامه بازی‌ها ‏انتقاد کرد.‏

سرمربی لیورپول در صحبت‌هایش از دیکتاتوری پخش تلویزیونی اسم ‏برد و گفت تلویزیون.ها به درآمد سرشار فعلی‌شان از فوتبال راضی ‏نیستند و به دنبال درآمدهای بیشتر به بهای نابود کردن بازیکنان ‏هستند. او در بخشی از صحبت‌هایش به شوخی از سازمان عفو ‏بین‌الملل خواست که به داد بازیکنان برسد. ‏

عفو بین‌الملل امروز با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ایکس به ‏یورگن کلوپ واکنش نشان داد. این سازمان نوشت: "سلام یورگن. ‏شاید سال بعد. در حال حاضر خیلی سرمان شلوغ است. ولی اگر ‏خواستی فعلا می‌توانی به ما اعانه بدهی متشکریم".

کلوپ در صحبت‌های انتقادی خود بابت تراکم سنگین برنامه مسابقات ‏گفته بود: "نظر وقت این است که از خودمان بپرسیم آیا زمان کم ‏کردن فشردگی بازی‌های برای باشگاه‌های انگلیسی نیست؟ اینکه ‏تیم‌های انگلیسی در هیچ فینالی در اروپا نیستند به معنای کیفیت کم ‏آنها نیست. لیگ برتر اورریتد نیست. بلکه به دلیل فشردگی ‏بازی‌هاست. در فصل آینده دو بازی دیگر هم به لیگ قهرمانان اضافه ‏می‌شود و به‌نظرم باید دو بازی از جام اتحادیه کم کنید. زمان این ‏است که دوباره به نفع فوتبال تصمیم بگیرید، این توصیه‌ای است از ‏یک پیرمرد که در حال ترک اینجاست. اگر مردم همیشه فوتبال نبینند ‏هم مشکلی نخواهند داشت و با هر از گاهی فوتبال ندیدن زنده ‏می‌مانند". ‏

دیگر خبرها

  • شوخی عجیب ماشاریپوف با هاشمی‌نسب (عکس)
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • لبه تیغ
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏