Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@00:15:03 GMT

له شدن مردی زیرگاوصندوق 200 کیلویی در ونک

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۱۸۹۵

رگنا: کارگر جوان که زیر یک گاو صندوق 200 کیلویی گیر کرده بود با کمک امدادگران آتش‌نشانی نجات یافت.

عصر پنجشنبه مردی از یک ساختمان اداری با آتش‌نشانی تماس گرفت و گفت: یک کارگر در زیر گاوصندوق 200کیلویی گرفتار شده است. بلافاصله امدادگران راهی محل حادثه Incident در میدان ونک شدند.
به گفته قدیر موسائی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه، یک کارگر قصد جابه‌جایی گاوصندوق به وسیله آسانسور را داشت که به علت بی‌احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی منجر به واژگونی و گرفتار شدن زیر گاوصندوق شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به درد شدید فرد بر اثر وزن گاوصندوق، آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، اقدام به رها‌سازی او و جابه‌جایی گاوصندوق کردند و کارگر جوان به بیمارستان منتقل شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس گذرنامه واقعی یک جسد! / کشوری که جنازه ها هم گدرنامه دارند! + جزییات شکوفه شوهر داشت اما عکس های لختی برای محمود می فرستاد! «م-ف» در فرودگاه مشهد راز مخوفی داشت! / پلیس او را شوکه کرد اقدام شنیع مسافر امریکا در ایران ! / در شرق تهران فاش شد+ عکس مردی 7 ماه پس از مرگ زنده شد! / همه وحشت کردند! + عکس واکنش احساسی گوزن به صدای نوزاد انسان ! + جزییات کلاغ‌ها در این مورد روی انسان را کم کرده اند! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شهرک ولیعصر تهران شکل تگزاس به خود گرفت / تیراندازی و تعقیب و گریز پلیسی این مرد شانس آورد دیر به هواپیمای مرگ رسید! + عکس «مجید» مخوف ترین قاتل سریالی ایران را بشناسید ! + عکس کودتا علیه بن سلمان + جزییات سنگین ترین مجازات برای قاتل همسر و مادرزن! غذا خوردن یک زن از کاسه توالت واقعی برای اثبات تمیزی+ فیلم حیوان وحشی کودک 3 ساله را تیکه پاره کرد! رازی عجیب در سینه یک زن! / در بندر عباس رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث آتش نشانی نجات کارگر امدادگران کارگر جوان عکس فیلم ایران قتل من اندونزی زن ماه پرواز پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت