Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@21:46:20 GMT

سخنان متیس در اندیشکده آمریکایی صلح

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۲۳۱۵

به گزارش پارس نیوز، 

جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا در نشستی با هدف بررسی راهبرد دفاعی آمریکا تاکید کرد که فعالیت ائتلاف زیر نظر آمریکا برای مبارزه با تروریسم باید ادامه یابد.

وی در سخنانی در اندیشکده آمریکایی صلح افزود، پس از افزایش بودجه ناتو، این سازمان در بهترین شرایط خود قرار گرفته است.

متیس مدعی شد: «امروزه قوی‌ترین تهدید (علیه ما) روسیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اضطراری‌ترین تهدید، تروریسم و کره شمالی است. با اراده‌ترین تهدید نیز چین است.»

وزیر دفاع آمریکا گفت: «جنگ یمن باید پایان یابد. ما باید جنگ را با مصالحه جایگزین کنیم. زمان متوقف کردن (جنگ) فرا رسیده است. ما خواستار برقراری آتش‌بس در یمن، طی ۳۰ روز آینده و انجام مذاکرات صلح بین طرف‌های یمنی هستیم.»

متیس درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل سعود نیز گفت: «قتل خاشقچی را از وضعیت یمن جدا می‌کنم. آن اتفاق به خودی خود، منحصر به فرد است. رئیس‌جمهور گفت که ما تا انتهای ماجرا پیش می‌رویم. من هم می‌گویم که ما تا پایان خواهیم رفت.»

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزیر دفاع مبارزه با تروریسم بودجه روسیه یمن قتل تروریسم جنگ چین کره شمالی یمن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مجموعه گفتگو‌های آینده نزدیک با محوریت بررسی وضعیت ایران امروز و آینده‌های پیش‌رو، در قالب سلسه گفتگو‌های نزدیک قله یا به سوی دره به همت انجمن علـمی عـلـوم اجـتـماعی دانشگاه بـوعـلی سـیـنا با همکاری عـصـر پـیـشـرفـت برگزار شد.

در این برنامه گفتگو محور به صورت حضوری و یا مجازی علی مروی مدیر اندیشکده کسب‌وکار دانشگاه صنعتی شریف، اصغر عیوضی، مدیر اندیشکده ایتان، حبیب رحیم پور ازغدی، مشاور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

و محسن دنیوی، عضو شورای مرکزی بنیاد ایران آینده، بیان دیدگاه‌ها را درباره مشکلات و ظرفیت‌های موجود کشور برای پیشرفت و ترقی کشور بیان کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق کرد 
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران