Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@04:24:29 GMT

شوخی رشیدپور با گوینده خبر بیخ پیدا کرد + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۲۳۹۷

شوخی رشیدپور با گوینده خبر بیخ پیدا کرد + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

پس از " غیرحرفه ای " خواندن پخش شبکه 3 توسط مجری اخبار شبانگاهی این شبکه، رضا رشیدپور در برنامه « حالا خورشید » این اقدام مجری زن را به تمسخر گرفت و بر روی آنتن زنده تلویزیون فرستاد! آفتاب‌‌نیوز : پس از " غیرحرفه ای " خواندن پخش شبکه 3 توسط مجری اخبار شبانگاهی این شبکه، رضا رشیدپور در برنامه « حالا خورشید » این اقدام مجری زن را به تمسخر گرفت و بر روی آنتن زنده تلویزیون فرستاد!

 حالا گزارش کنایه دار عوامل اخبار شبانگاهی به «رشیدپور» را در این ویدئو بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجری در این گزارش می گوید: اگر می‌خواین سلامت و «رشید» بمونید، حواستون باشه.


رضا رشیدپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به کنایه اخبار شبکه سه واکنش نشان داد. او نوشت:

«نویسندگان حالا خورشید چند خط شوخی با اخبار نوشتند. برخی همکاران فرمودند که لحن مناسبی نداشته. رسما و صمیمانه عذرخواهی کردم. اما ناباورانه در برابر عذرخواهی، تهدید می شنوم. کاش رمز گشایی می فرمودند که "رشید" پور برای آنکه " سلامت" بماند حواسش دقیقا به چه چیزی باید باشد؟ کاری کنید که تعامل با شما بر پایه احترام شکل بگیرد و نه ترس از سالم ماندن.»

ثریا


کد خبر: ۵۵۳۹۶۲ تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رضا رشیدپور مجری اخبار شبانگاهی حالا خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بهار جان» با سه مجری، ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران شد

ویژه برنامه «بهار جان» که به مناسبت تحویل سال از شبکه پنجم سیما پخش می‌شود با اجرای ابوالفضل آقاخانی و میزبانی سپند امیر سلیمانی و مریم مومن و به تهیه کنندگی حسین امانی مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

این ویژه برنامه عیدانه از یکشنبه ۲۷ فروردین ماه تا چهارشنبه اول فروردین ماه پخش خواهد شد. این برنامه در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۱:۴۵ دقیقه بامداد و سه شنبه از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح روز چهارشنبه روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

«بهار جان» با دعوت از مهمانان ویژه، گفتگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز خواهد داشت. همچنین اجرای زنده اسنتداپ کمدی با حضور کمدین های معروف، یکی از بخش های این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی مختلف از قاب «بهار جان» پخش می شود.

دعوت از گروه های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از آیتم های دیگر این ویژه برنامه است که در هر قسمت قرار گرفته است. این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان خود آیتم میدانی و گزارش مردمی نیز با موضوع نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است.

ویژه برنامه زنده«بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در شب های پایانی سال و به مناسبت تحویل سال جدید در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فیلم شوخی آقای مجری روی آنتن تلویزیون با همسرش
  • (ویدیو) شوخی رشید با همسر مجریِ زنِ سرشناس روی آنتن زنده
  • ردیابی گوشی‌های خاموش ممکن شد! | توسعه خارق‌العاده در سیستم‌عامل جدید
  • شوخی رشید با همسر مجری زن سرشناس روی آنتن زنده (فیلم)
  • شوخی رشید با همسر مجری زن سرشناس روی آنتن زنده + فیلم
  • (ویدئو) شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی گازوئیل!
  • ببینید | شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان برنامه با چاشنی شیر مادر و گازوئیل!
  • ببینید | تمسخر جنجالی تصنیف مرغ سحر استاد شجریان توسط مجری شبکه ۲ روی آنتن تلویزیون
  • شوخی عجیب مجری صداوسیما با مهمان! (فیلم)
  • «بهار جان» با سه مجری، ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران شد