Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  جدول مقدماتی تور جهانی تنیس روی میز سوئد در حال برگزاری است و برادران عالمیان با شکست حریفان خود راهی دور سوم مسابقات شدند.

نوشاد عالمیان پس از استراحت در دور اول، وانگ پنگ از چین تایپه را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد.

نیما عالمیان هم پس از استراحت در دور اول، لارنس ترومر از هلند را با نتیجه ۴ بر یک مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برداران عالمیان چهارشنبه، ۹ آبان در دور سوم باید با نمایندگان تایلند و چین‌تایپه به رقابت بپردازند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سوئد نوشاد عالمیان نیما عالمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی تنیس روی میز مردان ایران برای معرفی دومین ملی پوش کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.   در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.   در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.   پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر نخست کشورمان در رنکینگ جهانی با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.   رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • جام جهانی تنیس روی میز|شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ دنیا
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی