Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:33:33 GMT

بانوی والیبالیست مهابادی مربی تیم ملی امید شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۲۵۴۷

بانوی والیبالیست مهابادی مربی تیم ملی امید شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: 'سرگل علیزاده' بانوی والیبالیست مهابادی به عنوان مربی تیم ملی امید انتخاب و به کادر فنی این تیم اضافه شد.

قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار باتجربه اهل مهاباد از طرف فدراسیون والیبال کشور به عنوان مربی تیم امید والیبال و دستیار 'مریم هاشمی' سرمربی تیم ملی کشور انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تیم ملی امید خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کند، ادامه داد: اولین اردوی تیم امید بانوان ایران از ششم تا پانزدهم آبان ماه جاری در کمپ تیم های ملی والیبال در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: این بانوی مهابادی سال گذشته نیز به عنوان مربی تیم ملی والیبال جوانان دختر زیر 19 سال کشور انتخاب و این تیم را در نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا همراهی کرده بود.
به گزارش ایرنا، سرگل علیزاده متولد 1362 از مهاباد دارای دکترای تربیت بدنی و مدرس دانشگاه آزاد تبریز در رشته مدیریت ورزش است و سابقه سرمربیگری تیم شهرداری تبریز در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کشور را در کارنامه خود دارد.
شهرستان 237 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی است.
9903/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال بانوان مربي تيم ملي اميد مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات دارت آزاد قهرمانی بانوان کارگر با رقابت ۳۷ نفر از سراسر کشور برگزار شد که الهام نیکخواه از استان یزد به همراه ورزشکار خوزستانی به عنوان سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.  ماهور رجبی از تهران، مقام اول را به دست آورد و جایزه ۴۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد.  مرضیه عرب‌عامری از شاهرود به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی را گرفت.  سارا خدادادی از خوزستان و الهام نیکخواه یزد، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۱۰ میلیون ریالی را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند