Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@19:57:33 GMT

گریه پرویز پرستویی برای این عکس اشکان خطیبی

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۲۹۴۹

به گزارش پارس نیوز، 

اشکان خطیبی از بی‌توجهی اهالی سینما مخصوص جشنواره‌ها و جوایز سینمایی به تلاشی که برای بازی در فیلم «سینما نیمکت» کرده بود،‌دلخور است و به همین دلیل تصویری از خودش در این نقش با هشتگ سینمای قدرنشناس منتشر کرده بود. 

در این میان پرویز پرستویی عکس خطیبی را بازنشر داد و در حمایت از او نوشت: «وقتی عکستو دیدم برخلاف عکس هایی که متاسفانه در این روزها میبینم بغض کردم اشک ریختم تمام تنم درد گرفت و بند بند وجودم تیر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی من قدر رنجی را که در این نقش کشیدی خوب میدونم. یادمه وقتی خودم برای نقشی که در فیلم سیزده ۵۹ داشتم برای اینکه بیننده باور کنه ۲۰ سال در کما بودم ۲۰ کیلو وزن کم کردم . و روزی که برای جمع آوری پول برای زلزله آذربایجان، جلوی سینما آزادی تجمع کرده بودیم یه هنرپیشه معروف بهم گفت چرا اینجوری شدی؟ گفتم چه جوری شدم ؟ یواشکی در گوشم گفت چی میکشی؟ گفتم درد گفت جدی میگم نکنه سیخی میکشی؟ گفتم آره هرروز سیخکی میرم تا ایستگاه ۵ توچال و سیخکی برمیگردم اگه طالبی بیا تو هم بکش...

اشکان عزیز تا بوده همین بوده ما قراره از رنج کارمون لذت ببریم و قدر شناس هم نداشته باشیم اصلا مهم نیست مهم اینه که خودمون در دوران رنج کشیدن لذتی میبریم که درکش برای خیلی ها سخته حق داری که آزرده بشی و فکر نمیکنم چیزی رو در این سینما فعلی از دست داده باشی حرف زیاده و جا برای این صفحه کم امیدوارم روزی ، روزگاری بستری خوبی فراهم بشه و قدرتو بدونن و منتتو بکشن و با عزت در سینمایی که داشتیم حضور داشته باشی و با عشق رنج بکشی و لذت ببخشی... تو در هرجا که باشی خوش میدرخشی در تئاتر در اجرا در آموزش.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی پرویز پرستویی وزن پول زلزله عشق تئاتر بازی پرویز پرستویی تئاتر زلزله وزن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین

منصور در شورای امنیت سازمان ملل سخنرانی کرد و در آن گفت که فلسطینی‌ها فقط می‌خواهند زنده بمانند.

او گفت: تمام مردم فلسطین ما، در هر کجا که هستند، می‌خواهند زندگی کنند و به زندگی بچسبند، درست مانند سایر مردمان روی زمین؛ ملتی که آرزوی آزادی، زندگی شایسته دارد و می‌خواهد در صلح زندگی کند. 

منصور همچنین ابراز اطمینان کرد که فلسطینی‌ها از روی زمین محو نخواهند شد - دقیقاً به این دلیل که آنها زندگی را دوست دارند.

همانطور که در تصاویر گرفته شده در این دیدار مشخص است، ونسا فریزر نماینده دائم مالت در سازمان ملل در میانه سخنرانی منصور شروع به گریه کرد. در ابتدا فقط از طریق گوشی با دقت به صحبت‌های دیپلمات گوش داد و صحبت‌های سخنران برای او ترجمه شد و سپس با دست شروع به پاک کردن اشک از صورتش کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم
  • ببینید | تصاویری از گریه و زاری حواله‌داران پژو پارس به خاطر افزایش قیمت شدید آن
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • فیلم لحظه شکست و گریه تیلور روی تشک کشتی
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)