Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ اسماعیل موحدی‌نژاد در این ارتباط اظهار کرد: پیرو دستور اکید شهردار بندرعباس و جلساتی که در حوزه شهرستان و استان برگزار شده، طرح ضربتی جمع‌آوری معتادین، متکدیان، کودکان کار و کارتون‌خواب‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور ساماندهی بخش‌های مختلف شهر، جلب رضایت شهروندان و دستیابی به آمار دقیق و نزدیک‌تر به واقعیت حضور این افراد در حال اجرا است، افزود: جمع‌آوری این افراد از یکشنبه شب گذشته انجام شده و مراحل بعدی آن نیز طی امروز(دوشنبه) و فردا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدی بیان کرد: در اجرای این طرح سعی داریم آمار مشخصی از حضور تعداد معتادین، متکدیان، کودکان کار و کارتون‌خواب‌های بومی و غیر بومی، تعداد تفکیکی زنان و مردان و برخی اطلاعات اینچنینی را کسب کنیم.

معاون خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به همراهی و همکار یسایر ارگان‌های مرتبط مانند بهزیستی، نیروی انتظامی و غیره زیر نظر فرمانداری، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته از سوی دستگاه‌های متولی، قرار است افراد غیر بومی به شهر یا استان خود بازگردانده شوند.

این مقام مسئول با اشاره به سرانجام جمع‌آوری معتادین بومی، گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت کمپ استانی ماده 16، افزایش ظرفیت این کمپ با پیگیری استاندار هرمزگان، در دستور کار است.

وی همچنین با بیان اینکه در این طرح کل شهر بندرعباس پوشش داده می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر مکان‌های مشخص که این افراد حضور دارند، مواردی که از سوی اعلام‌های شهروندی به اطلاع سامانه 137 شهرداری رسانده شده نیز در دستور کار جمع‌آوری قرار دارند.

موحدی تصریح کرد: در اجرای این طرح علاوه بر حضور مدیران مربوطه مجموعه شهرداری، 60 نفر نیرو، یک دستگاه مینی بوس، یک دستگاه اتوبوس و پنج خودروی سواری فعالیت دارند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان شهرداری کودکان معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ علی درویشی گفت : به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان ، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، اعضای این شرکت هرمی که با اجاره منزلی در منطقه اقدام به فعالیت و عضوگیری و آموزش افراد می کردند شناسایی شدند.

وی اظهار کرد : پس از هماهنگی قضائی،کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با تشکیل تیم های عملیاتی، ۲۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت : در بازدید از مکان های فعالیت این افراد ، سیستم رایانه ای ، جزوات و کتاب های آموزشی به دست آمد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

درویشی با اشاره به این که وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا مهم ترین شگرد شرکت‌ های هرمی است از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نوشهر با جمعیتی ۱۴۰ هزار نفر از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قراردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟