Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@06:24:03 GMT

خلخال 52 دانش آموز شهید تقدیم نظام اسلامی کرد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۲۹۷۰

خلخال 52 دانش آموز شهید تقدیم نظام اسلامی کرد

به گزارش ایرنا ، سخاوت بیرامی روز چهارشنبه در یادواره شهدای دانش آموز افزود: در حالی که شرایط اقتصادی حاکم بر زمان جنگ و دوران دفاع مقدس بسیار سخت تر از شرایط فعلی بود این شرایط تاثیری در روحیه شهادت طلبی مردم بویژه دانش آموزان نداشت.
وی گفت: فرهنگ مذهبی حاکم بر جامعه موجب شده بود که دانش آموزان از همان اول جنگ تحمیلی رفتن به جبهه های جنگ را مقدم بر تحصیل دانسته و در این راه از هم پیشی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمن در شرایط فعلی نیز با همه توان خود در تلاش برای تضعیف روحیه مردم با تهاجم فرهنگی و استفاده از راهکارهای جدید است، اظهار داشت: روحیه استکبار ستیزی زمان اوایل انقلاب همچنان به قوت خود حاکم بوده و دانش آموزان امروزی با الگوگیری از رشادت های دانش آموزان زمان جنگ برای مقابله با این تهاجم فرهنگی آماده هستند.
حجت الاسلام توحیدی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه ناحیه خلخال نیز در این یادواره فرهنگ ایثار و شهادت را از عوامل دوام و بقای انقلاب و نظام اسلامی و پیروزی در مقابل دسیسه های دشمنان نظام ذکر کرد.
در این مراسم که همزمان با هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد ،برنامه های متنوعی از جمله پخش کلیپ شهدا ، مداحی و عزاداری برگزار و یاد شهدای دانش آموز گرامی داشته شد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استکبار تهاجم فرهنگی دانش آموز فرهنگ ایثار و شهادت نظام اسلامی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کرمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند.

وی بیان داشت: با محوریت طرح شنا در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته‌های ورزشی، طرح شنا برای دانش آموزان اجرا می‌شود.

کرمی تصریح کرد: آئین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسماً آغاز می‌شود

وی افزود: این طرح در راستای شادابی و نشاط، طبق برنامه زمانبندی شده با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح، دانش آموزان گواهی مهارت شنا دریافت می‌کنند.

کد خبر 6088416

دیگر خبرها

  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی