Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، دبیرخانه بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت ۱۳۱ نفر از برگزیدگان این دوره از جشنواره را که به سی و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاهیان راه پیدا کرده اند معرفی کرد.

اسامی و مشخصات این افراد در سامانه ثبت نام جشنواره ملی ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار برگزیدگان رشته‌های هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری نیز به سی و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاهیان ارسال می‌شود تا پس از داوری، برگزیدگان با حضور در محل برگزاری این جشنواره مورد تقدیر قرار گیرند.

همچنین راه‌یافتگان به این جشنواره در بخش‌های معارفی و آوایی نیز با حضور در محل برگزاری این جشنواره با دیگر راه‌یافتگان از دستگاه‌های دیگر به رقابت می‌پردازند.

سی و سومین جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاهیان ۲۶ تا ۲۸ آبان در دانشگاه فردوسی مشهد به میزبانی وزارت علوم برگزار می‌شود.

کد خبر 4445957

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اربعین ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اربعین 97 آموزش پزشکی طلاب دوره دکتری دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان سنجش شورای عالی انقلاب فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم

فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح