Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه کاشیما آنتلرز برای دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا حرکتی فوق العاده زیبا را تدارک دیده است.

باشگاه فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن باید روز شنبه 9 آبان ماه در ورزشگاه خانگی خود میزبان پرسپولیس ایران باشد. این باشگاه ژاپنی قصد دارد در حرکتی فوق العاده زیبا تماشاگران خود را با پرواز های اختصاصی برای بازی برگشت به ایران بیاورد تا از تیم خود حمایت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه کاشیما قصد دارد در صورت کسب نتیجه لازم و موفقیت در دیدار رفت 3 فروند هواپیما را در اختیار تماشاگرانش قرار دهد تا بدینوسیله آن ها بتوانند بدون مشکل و به راحتی در آزادی حضور یابند و تیم محبوبشان را برای کسب قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا همراهی نمایند.

البته امیدواریم که پرسپولیس در همان بازی رفت کار کاشیما را یکسره نماید تا این تیم روحیه ای برای آوردن تماشاگرانش به آزادی نداشته باشد و طرفداران سرخپوشان پایتخت بتوانند با حضور پرتعداد خود در ورزشگاه ملی ایران جشنی ملی و صد هزار نفری را برگزار نمایند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) خانه لاکچری همسر مهدی قائدی در دبی (فیلم) علت بازی نکردن مهدی قائدی مقابل قطر از زبان قلعه نویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آبشار‌های فصلی روستای شادکام یزد (فیلم)
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می داد
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد