Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:52:10 GMT

اذان روحانی شهید فاطمیون در خط مقدم دفاع از حرم+فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۳۳۳۶

اذان روحانی شهید فاطمیون در خط مقدم دفاع از حرم+فیلم

‍‍‍‍‍‍

حجت‌الاسلام شهید محمود تقی‌پور با نام جهادی «ابوقاسم»، یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که اربعین سال گذشته در سوریه به شهادت رسید. ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام شهید محمود تقی‌پور با نام جهادی «ابوقاسم» یکی از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون است که اربعین سال گذشته در سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهید اربعین و بیست و نهمین روحانی جهادگر مدافع حرم، میرزا محمود تقی‌پور که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده بود بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. شهید تقی پور اصالتاً اهل شهر گرگان و ساکن شهر مقدس مشهد بود که برای تکمیل تحصیلات حوزوی مدتی است که ساکن شهر قم است.

او عضو شورای مرکزی مؤسسه بلاغ مبین و مسئول گروه جهادی طراوت ماندگار بود و به عنوان بسیجی در گردان 102 حضرت معصومه(س) تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) عضویت داشت. او از اعضای اصلی تشکیل دهنده مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان بود که در حال حاضر تیم‌های کوهنوردی طلبگی زیر نظر این مؤسسه هر هفته به قلل مختلف کشور صعود می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین دست‌نوشته روحانی شهید مدافع حرم +عکس

آخرین سخنان روحانی شهید فاطمیون در میان همرزمانش+فیلم

فیلم آماده شدن رزمندگان فاطمیون جهت اقامه نماز جماعت در خط مقدم جبهه مدافعان حرم در رویارویی با تروریست‌های تکفیری با اذان روحانی شهید «محمود تقی پور» در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط + فیلم جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون فیلم جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم

پخش فیلم" روحینا" مورد توجه خانواده شهدای فاطمیون قرار گرفته است.

این فیلم روایتی از یک مدافع حرم افغانستانی از لشکر فاطمیون است که در بحبوحه حضور تروریست های داعشی، به جمع مدافعان حرم پیوسته و به سوریه رفته است.

در واقع این فیلم گوشه ای از فداکاری های خانواده های شهدای لشکر فاطمیون است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس