Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بمب‌گذار انتحاری امروز (چهارشنبه) اتوبوس حامل کارمندان بزرگترین زندان افغانستان را در نزدیکی شهر کابل هدف حمله قرار داد که در اثر آن دست کم هفت تن کشته و بیش از ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی اعلام کرد، در اثر این حمله انتحاری که در نزدیکی زندان مشهور به "پل چرخی" در نزدیکی شهر کابل علیه یک اتوبوس حامل کارمندان این زندان رخ داد، دست کم هفت تن کشته و بیش از ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجیب دانش، سخنگوی وزارت کشور افغانستان اظهار داشت، عامل این حمله با پای پیاده دست به حمله زده است و زمانی که اتوبوس در حال ورود به این زندان واقع در شرق شهر کابل بوده، حمله خود را اجرا کرده است.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، هنوز هیچ گروهی مسؤولیت این انفجار را به عهده نگرفته اما اخیرا گروه تروریستی داعش مسؤولیت اغلب حملات انتحاری در پایتخت افغانستان را قبول کرده است.

چند روز پیش هم یک عامل انتحاری خود را در نزدیکی ورودی کمیسیون مستقل انتخاباتی افغانستان در شهر کابل منفجر کرد که دست کم یک کشته و شش زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه دربارهٔ فیلم درگیری و تیراندازی امشب در زاهدان به فارس اعلام کرد: طی درگیری و اختلاف شخصی چند تن با هم در خیابان کوثر، ۳ نفر زخمی و یک نفر کشته شد.

نیرو‌های بسیجی برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شدند. 

همچنین تصاویری از پرواز پهپادها در آسمان زاهدان منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • بازخوانی یک جنایت
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان