Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدعلی کریمی با اشاره به اصلاح و بازنگری آیین نامه گرنت اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: این آیین نامه با رویکرد جدید کیفی گرایی و توجه به خروجی‌های پژوهشی مانند مقالات با کیفیت بالا، تولید فناوری های جدید، ثبت اختراعات و کتب ارزنده اصلاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه انعطاف گرنت های پژوهشی در آیین نامه جدید افزایش خواهد یافت، افزود: در این آیین نامه امکان حمایت از رساله ها و پایان نامه های دانشجویی و همچنین فعالیت های پژوهشی با گستره عملی بالاتری فراهم می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور افزود: در گذشته اعضای هیات علمی می توانستند بخشی از گرنت علمی پژوهشی خود را برای حمایت از پایان نامه ها و رساله ها تخصیص دهند و در حال حاضر این امکان فراهم شده که اعضای هیات علمی با انعطاف بیشتری حتی کل اعتبار پژوهانه خود را به این سمت هدایت کنند.

ایجاد فرصت مطالعاتی در داخل

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به مشکلات ارزی و عدم امکان و تقاضای ایجاد فرصت مطالعاتی در خارج از کشور، دانشگاه پیام نور این فرصت را در داخل فراهم کرده و اعضای هیات علمی دانشگاه می توانند در دانشگاه های معتبر داخل فرصت مطالعاتی داشته باشند.

نمایه نشریات علمی با رویکرد بین المللی

کریمی با اشاره به نشریات علمی – پژوهشی دانشگاه نیز گفت: نشریات علمی – پژوهشی دانشگاه پیام نور به زودی با رویکرد بین المللی (واجد DOI ) نمایه می شود.

کد خبر 4445971 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور فرصت مطالعاتی محمد علی کریمی اربعین ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اربعین 97 آموزش پزشکی طلاب معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دوره دکتری دانشگاه علوم پزشکی تهران سازمان سنجش شورای عالی انقلاب فرهنگی حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله بخش ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی با رئیس و معاونان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای چهار پروژه شیلاتی استان که شامل ایجاد شهرک ماهیان زینتی، ایجاد مجتمع های آبزی پروری در حاشیه اهرچای تا قره سو، امکان سنجی ایجاد مجتمع پرورش ماهیان خاویاری حاشیه قزل اوزن و گیوی چای اعتبارات لازم اخذ شده است.

وی طرح های مطالعاتی حوزه شیلات در شهرک سامیان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در خصوص شهرک ماهیان زینتی و پرورش زالو و جلبک کارهای شاخصی انجام شده و با راه اندازی این طرح می توان تولید و پرورش ماهیان زینتی را به ۱۶میلیون قطعه ارتقا داد.

مدیرکل شیلات استان تولید جلبک در حوزه دانش بنیان را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به اینکه کشورمان در این خصوص وارد کننده است با تحقق برنامه مطالعاتی و اجرای آن می توان نه تنها نیاز کشور را تامین کرد بلکه طبق این مطالعات تا ۶۰ تن جلبک از مزارع استان برداشت کرد.

اله بخش خواستار توجه ویژه به بحث آموزش در حوزه شیلات شد و افزود: با توجه به توسعه این صنعت در استان اردبیل آموزش حوزه شیلات هم ضروری به نظر می رسد چرا که لازم است به صورت علمی هم به این حوزه ورود پیدا کنیم.

کد خبر 6098258

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی