Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: منابع امنیتی افغانستان اعلام کردند که بر اثر انفجار خودروی حامل کارمندان زندان «پلچرخی» دستکم ۷ تن کشته و ۱۴نفر زخمی شدند.

در حمله انتحاری صبح امروز چهارشنبه در نزدیکی بزرگترین زندان Prison کابل، پایتخت افغانستان دستکم ۷ نفر کشته شدند.

منابع امنیتی افغانستان اعلام کردند بر اثر انفجار خودروی حامل کارمندان زندان «پلچرخی» دستکم ۷ تن کشته و ۱۴ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ تن از مجروحان کودک هستند.

نجیب دانش سخنگوی وزارت کشور افغانستان با تایید این خبر، گفت: "عامل انتحاری خودروی حامل کارمندان دولتی را در ساعت ۷:۲۵ صبح امروز به وقت محلی هدف قرار داده است."

تاکنون جزئیاتی از این انفجار منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد خودروی مذکور حامل کارمندان زن زندان پلچرخی بوده است.

ده‌ها تن از اعضای طالبان در این زندان دوران حبس خود را می‌گذرانند.

هنوز گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده خودکشی طناز مطلقه! / از تهمت ها خسته شدم! له شدن مردی زیرگاوصندوق 200 کیلویی در ونک «م-ف» در فرودگاه مشهد راز مخوفی داشت! / پلیس او را شوکه کرد گفت و گو با پدر و مادر پرنیا کوچولو / فاصله با کودک رباها به اندازه چند کوچه! + جزییات عکس گذرنامه واقعی یک جسد! / کشوری که جنازه ها هم گذرنامه دارند! + جزییات شکوفه شوهر داشت اما عکس های لختی برای محمود می فرستاد! اقدام شنیع مسافر امریکا در ایران ! / در شرق تهران فاش شد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا غذا خوردن یک زن از کاسه توالت واقعی برای اثبات تمیزی+ فیلم عجیب اما واقعی / کلاغ ها در این برج پادو دارند! + عکس این مرد به پلیس هشدار داد زنی را فجیع می کشد! + عکس اعدام برای قاتل مردی بخاطر مزاحمت به خواهرش! آخرین کارها و حرف‌های اعدامی‌ها به گفته خبرنگار شاهد +عکس سروگوش زن اولم می جنبید اما مریم زن خوبی است! / من بدم!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه زندان Prison اخبار حوادث افغانستان زندان کشته کابل بزرگترین عکس فیلم قتل ایران من زن ماه پدر اندونزی زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»

آئین معنوی جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در محل برگزاری نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مسئولان برگزاری جشن تکلیف 2 هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

 

.

 

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در 25 غرفه درحال برگزاری است.

گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستانحضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد