Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرم نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: پس از انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا، با توجه به اینکه 70 درصد دهیاران استان جایگزین نیروهای جدید شدند به همین لحاظ برگزاری دوره های آموزشی برای آشنایایی آنان با قوانین و مقررات دهیاری ها در راس برنامه های خود قرار دادیم.
وی ادامه داد: به همین منظور یک دوره آموزش با پنج سرفصل شامل آشنایی با وظایف، تشکیلات و جایگاه قانونی دهیار و شوراهای اسلامی روستا، آشنایی با قوانین و مقررات امور مالی و معاملاتی، قوانین و مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز در روستا، مدیریت بحران در نواحی روستایی و در نهایت مدیریت پسماند روستایی را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول با اشاره به اینکه در آموزن های برگزاری علاوه بر صدور گواهینامه برای قبولی 162 دهیار، 15 نفر نخست آنان نیز به المپیاد کشوری دهیاران اعزام می شوند.
به گفته نجفی، 40 بخشدار، دهیار و نیروهای آتش نشان روستاها را برای یک دوره آموزشی چهار روزه به استان گلستان اعزام کردیم.
این مسئول، توسعه حوزه روستایی را از مهمترین سیاست های دولت در جهت پیشبرد اهداف روستاها دانست و یادآور شد: طی روزهای آینده و طی انعقاد یک تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای استان، دوره های آموزشی در حوزه کارآفرینی روستایی، مشاغل خانگی و صنایع دستی را در سطح مناطق روستایی استان به صورت متوازن و براساس مزیت های نسبی صنایع موجود را آنها برگزار خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در همین رابطه، دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین به دنبال انعقاد تفاهم نامه هایی با جهاد دانشگاهی برای دوره های تکمیلی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و نیز مقابله با بحران آب است.
نجفی در بخش دیگری از سخنان خود، تجهیز و به روز رسانی امکانات 19 پایگاه آتش نشانی موجود استان از طریق سازمان شهرداری ها و منابع داخلی این دفتر و نیز راه اندازی سه پایگاه در بخش های اسفرورین، بشاریات و رودبار الموت را از برنامه های کوتاه مدت این دفتر برشمرد.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آتش نشانی امور روستایی صنایع دستی فنی و حرفه ای قوانین و مقررات راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد

معاون بازاریابی روبیکا از راه‌اندازی ۱۰ سرویس جدید در حوزه‌های سفارش آنلاین خدمات، فروش بلیت و ... در سال جاری خبر داد.

اخیرا کمپین تبلیغاتی جدید روبیکا با شعارهای «من با روبیکا فیلم و سریال می‌بینم»، «من با روبیکا تماس صوتی و تصویری می‌گیرم»، «من با روبیکا آموزش می‌بینم» و ... فعالیت خود را آغاز کرده است. امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا، در گفت ‏وگو با فرارو این کمپین را پیش‌درآمدی برای ورود این سوپراپلیکیشن به یک دوره جدید دانست.

نجفی در این باره گفت: «کمپین زندگی دیجیتال با روبیکا قصد دارد که سرویس‌های مختلف این سوپراپلیکیشن را به مردم معرفی کند. پیش از این بسیاری روبیکا را فقط به‌عنوان یک پیام‌رسان یا سرویس پخش فیلم و سریال می‌شناختند، در حالی که سرویس فروشگاه، سرویس آموزش، سرویس کسب درآمد، سرویس روبینو و سرویس بازی از دیگر سرویس‌های فعال روبیکا هستند».

معاون بازاریابی روبیکا در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سوپراپلیکیشن در آینده، گفت: «این کمپین آغازی است برای دوره جدید روبیکا؛ دوره‌‌ای که در آن روبیکا قصد دارد پا را فراتر گذاشته و به بیش از ۱۰ حوزه‌‌ جدید ورود کند.»

وی در ادامه افزود: «روبیکا قصد دارد به زودی سرویس‌های خود را در حوزه کسب‌وکارهایی مانند سفارش غذا، سفر، بلیت‌های امور فرهنگی و تفریحی، فینتک، شارژ اینترنت و ... رونمایی کند».

نجفی در پایان با بیان این موضوع که روبیکا ۵ تا 10 درصد سهم بازار این حوزه‌ها را هدف قرار داده است، گفت: «توسعه کسب‌وکار روبیکا در سال ۱۴۰۳ برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه بسیار هیجان‏انگیز خواهد بود. برای ما بسیار مهم است که در آینده‌ی نزدیک بتوانیم به اصلی‌ترین اهداف خود یعنی عدالت اجتماعی و جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش دست پیدا کنیم.»

دیگر خبرها

  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند