Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@20:22:55 GMT

دولت مانع فشار تحريم ها به معيشت مردم شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۳۷۹۷

دولت مانع فشار تحريم ها به معيشت مردم شود

خبرگزاري آريا - سمنان - ايرنا - نماينده مردم شهرستان هاي گرمسار و آرادان در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت با ارائه بسته هاي حمايتي و تدوين برنامه هاي جامع ميان مدت، مانع فشار تحريم هاي اقتصادي به اقشار مردم شود.

غلامرضا کاتب روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: بيشتر فشارهاي اقتصادي تحريم ها بر دوش مردم عادي است و دولت بايد در اين شرايط سخت از آحاد مردم حمايت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطر نشان کرد: اقتصاد کشور در ماه هاي اخير با نوسان هاي قيمت ارز دچار مشکلاتي شد و دولت بايد با حمايت هاي همه جانبه از فعالان اقتصادي با اين تنش ها مقابله کند.
کاتب تصريح کرد: دولت براي عبور از بحران اقتصادي به نقد هاي دلسوزانه توجه کند و بيان نقدهاي غيرمنصفانه و نا به جا به دولت به صلاح نظام نيست.
نماينده مردم شهرستان هاي گرمسار و آرادان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بايد در اين شرايط حساس به اقشار محروم جامعه توجه شود و بايد با همدلي و اتحاد، تمامي نهادهاي مسئول، از تعطيلي واحدهاي توليدي و صنعتي در اين مقطع حساس جلوگيري کرد.
وي تصريح کرد: اکنون واحدهاي صنعتي و بنگاه هاي اقتصادي با مشکل رکود در بازار، نبود نقدينگي، بازار فروش در بخش صادرات و ارسال کالا و نوسان هاي قيمت ارز مواجه هستند که بايد دولت براي رفع اين مشکل اقدام کند.
کاتب تصريح کرد: اکنون در فصل برنامه ريزي براي بودجه سال 98 قرار داريم و دولت در اين مقطع بايد با بسته هاي حمايتي از بنگاه هاي اقتصادي حمايت کند.
نماينده مردم شهرستان هاي گرمسار و آرادان در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت در سال هاي گذشته با ارائه تسهيلات رونق توليد برنامه ريزي دقيق و منسجم براي بازگرداندن واحدهاي صنعتي و توليدي به چرخه توليد انجام داد و در اين مقطع حساس هم بايد اين روند ادامه يابد.
در استان سمنان 2 هزار و 10 واحد صنعتي داراي پرونده بهره برداري است و به همت دولت تدبير و اميد بهره وري در بخش صنعت و معدن اين استان تا 34 درصد افزايش يافت.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بيش از 57 درصد و در کشاورزي بيش از 17 درصد است.
7339/7408
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه در اجلاس سران «اتحادیه اقتصادی اوراسیا» (EAEU) تأکید کرد که این اتحادیه به تضمین توسعه اقتصادی پایدار در کل منطقه اوراسیا کمک می کند و منافع واقعی را برای هر کشور عضو به ارمغان خواهد آورد.

رئیس جمهور روسیه در این خصوص ادامه داد: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در مواجهه با چالش ها و تحریم های جدید از خود کارآمدی نشان داده است. کشورهای اتحادیه اوراسیا در ایجاد سیستم حمل و نقل تعامل خوبی داشته اند.

ولادیمیر پوتین در ادامه افزود: کارهای زیادی برای تقویت حاکمیت فناوری کشورهای اوراسیا و توسعه همکاری های صنعتی انجام شده و در حال انجام است. بسیاری از کشورها و ساختارهای بزرگ بین المللی به توسعه روابط با اتحادیه اوراسیا علاقه مندی نشان می دهند.

وی در ادامه اضافه کرد: کشورهای اتحادیه اروپا با ادامه همکاری و هماهنگی به نتایج قابل توجهی دست خواهند یافت. برداشتن موانع درجه بالایی از آزادی جابجایی کالاهای اتحادیه اوراسیا را تضمین کرده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سران کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و روسیه امروز در ۱۰ سالگی امضای معاهده تأسیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا گردهم آمدند. این اولین تعامل بین المللی پوتین پس از ادای سوگند دیروز سه شنبه برای یک دوره ۶ ساله جدید به شمار می آید.

کد خبر 6100874

دیگر خبرها

  • پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است
  • نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند
  • دغدغه اصلی‌ام وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است
  • فرار به جلوی متهمان مفاسد اقتصادی و دو برابر شدن تحریم‌ها
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم