Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور مسئولان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور اردبیل در حسینیه این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌نسب، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در ابتدای این مراسم به تبیین اهمیت زیارت اربعین پرداخت و گفت: همایش عظیم اربعین حسینی لرزه بر اندام استکبار می‌اندازد به همین دلیل دشمنان اسلام هر چه در توان داشتند به کار بستند تا بتوانند از شکوه و عظمت این کنگره عظیم شیعه در جهان بکاهند اما غافل از این نکته بودند که کربلا، میعادگاه دلسوختگان حسینی است و بحمدالله علی‌رغم توطئه‌های دشمنان امسال پر عظمت‌تر از سال‌های گذشته این مراسم در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در کارها، عنوان کرد: تنها در سایه عمل صالح است که اتفاقات خوب برای افراد عمل صالح رخ می‌دهد. خداوند به کسانی که در برابر مشکلات استقامت می‌کنند وعده پیروزی داده است و آنها را با امنیت رهسپار آخرت می‌کند.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در پایان سخنان خود به ایمان و عمل صالح اشاره کرد و گفت: مغفرت، نصرت الهی، اطمینان و آرامش نتیجه ایمان و عمل صالح است.

قرائت زیارت اربعین، مداحی و سفره احسان حسینی از جمله برنامه‌های این سوگواره در دانشگاه پیام نور اردبیل بود.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کربلا میعادگاه مراسم عزاداری اربعین حسینی دانشگاه پیام نور اردبیل ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، سعادت حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست موقعیت خاصی وجود نداشت و مهرداد محمدی بهترین فرصت استقلال را برابر حریف از دست داد. تراکنور هم در حالی که میزبان این بازی بود در نیمه اول موقعیت خوب گلزنی نداشت. 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین