Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@02:29:52 GMT

سارقان صرافی توریست در تله پلیس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۳۹۹۱

سارقان صرافی توریست در تله پلیس

سارقانی که به صرافی توریست در گرگان دستبرد زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان صبح امروز درخصوص سرقت از صرافی شهرستان گرگان اظهار کرد:  16 مهرماه سال جاری تعدادی از سارقان با برنامه‌ریزی و نقشه قبلی از صرافی «توریست» واقع در خیابان ولی‌عصر شهرستان گرگان سرقت کردند که با تلاش مردم و پلیس آگاهی استان گلستان تمامی این سارقان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در خصوص نحوه سرقت از صرافی شهرستان گرگان ابراز کرد: سارقان، یکی از کارمندان این صرافی را در نزدیکی محل سکونتش ربوده و کلیدهای صرافی را از او به سرقت بردند و با شگردهای خاصی رمز گاوصندوق صرافی را به دست آورده و صبح روز بعد دو نفر از سارقان با صورت‌های پوشیده به داخل صرافی ورود کرده و اقدام به سرقت پول و ارز و طلا از این صرافی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان اینکه کارمند صرافی تا پایان سرقت گروگان سارقان بود، خاطرنشان کرد: سارقان گوشی موبایل کارمند صرافی را تصرف کردند تا با کسی تماس نگیرد و تقریبا 14 لغایت 15 ساعت بعد از سرقت از صرافی این سرقت به پلیس آگاهی گزارش شد و از لحظات آغازین گزارش ما اقدام به تحقیقات میدانی کردیم.

مروتی اذعان کرد: خوشبختانه با کمک مردم توانستیم بعد از مدت یک هفته سارقان را شناسایی کنیم ولی چون از شهرستان گرگان خارج شده بودند تا روز دهم سرقت از صرافی که سارقان دور هم جمع شدند ما وارد عمل شدیم و تمامی سارقان را دستگیر کردیم.

وی با بیان اینکه اکثر پول‌ها، ارز و طلاهای سرقت شده را از سارقان صرافی ضبط کردیم، تصریح کرد: سه نفر از سارقان را در یک عملیات دستگیر کردیم و یک نفر دیگر که به بندرعباس متواری شده بود را در عملیات دیگری دستگیر کردیم./ فارس 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند