Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:22:34 GMT

لمپارد و چالش حذف چلسی از جام اتحادیه

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۴۱۰۶

لمپارد و چالش حذف چلسی از جام اتحادیه

تیم جاه طلب فرانک لمپارد بعد از حذف منچستریونایتد، این بار به دنبال حذف چلسی از جام اتحادیه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، رقابت های جام اتحادیه انگلیس امشب و فرداشب  با برگزاری چند مسابقه پیگیری خواهد شد. در یکی از بازیها که می تواند عنوان جذاب ترین مسابقه هم روی آن گذاشت، دربی کانتی باید برابر چلسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصل ماجرا در اینجاست که هدایت دربی کانتی را فرانک لمپارد اسطوره سابق آبی های لندن بر عهده دارد.

برترین گلزن تاریخ باشگاه چلسی، در مرحله قبل دست به کار بزرگی زد و موفق شد منچستریونایتد مورینیو را در ضربات پنالتی آن هم در اولدترافورد حذف کند تا نشان دهد تیم جاه طلبی است. حالا لمپارد که توانسته در کنار جرارد، نام خود را در عرصه مربیگری بر سر زبان ها بیندازد باید برابر تیم سابق خود آن هم در استمفوردبریج قرار گیرد. جایی که شماره ۸ سابق آبی ها بارها با گلزنی های خود باعث شادی هواداران شد.

قرار است در این مسابقه هواداران چلسی از بازیکن سابق خودشان استقبال گرمی به عمل آورند. با این حال میشائیل اسین هم تیمی لمپارد اعلام کرد این مربی جوان تنها به پیروزی و صعود تیمش در این دیدار فکر خواهد کرد.

چلسی که با ۲۴ امتیاز بعد از تیم های منچسترسیتی و لیورپول در رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس است، احتمالا با چند تغییر در این دیدار حاضر شود و تیم مائوریسیو ساری باید یکشنبه در لیگ برتر میزبان کریستال پالاس باشد که این هفته موفق شد آرسنال را متوقف کند و مانع دوازدهمین برد پیاپی تیم اونای امری باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام اتحادیه انگلیس فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم

آندرس اینیستا در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009-2008 موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. اکانت رسمی بارسلونا با بازنشر این گل از ستاره سابقش تمجید کرد و او را فراتر از یک آدم معمولی دانست.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • گل دوم نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 5-0 وست هم)
  • گل نیکولاس جکسون به وست هم (چلسی 4-0 وست هم)
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • گل نونی مادوئکه به وست هم (چلسی 3-0 وست هم)
  • گل زیبای کانر گلگر به وست هم (چلسی 2-0 وست هم)
  • گل کول پالمر به وست هم (چلسی 1-0 وست هم)
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام