Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:57:28 GMT

سرمربی تیم فوتبال جوانان به زودی انتخاب می شود

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۴۱۹۲

سرمربی تیم فوتبال جوانان به زودی انتخاب می شود

تهران - ایرنا - رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه سرمربی تیم این رده سنی به زودی انتخاب می شود گفت: رشد و توسعه همه تیم های پایه در دستور کار این نهاد قرار دارد.

«فریدون معینی» امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب سرمربی تیم جوانان از چند ماه گذشته در برنامه کاری فدراسیون قرار دارد و با بعضی از گزینه ها نیز مذاکره شده و قطعا به زودی برای پیش بردن اهداف از پیش تعیین شده، سرمربی جدید این رده سنی معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره حضور تیم های جوانان سایر کشورها در رقابت های قهرمانی آسیا و غیبت تیم ایران گفت: متاسفانه فرصتی بود که از دست رفت و تیم جوانان موفق به راهیابی به این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا نشد. ولی هدف فدارسیون پرورش این رده سنی با بهترین کیفیت است تا در آینده از تیم فوتبال امید قوی و در ادامه بزرگسالانی مقتدرتر بهره مند شویم.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد باشگاه ها برای پیشرفت بازیکنان در آکادمی ها اظهار داشت: بیشتر باشگاه ها در پرورش بازیکان در رده های سنی فعالند اما برای توسعه و پیشرفت، آموزش و ایجاد انگیزه لازم است. البته فدراسیون فوتبال در همه رده های سنی هر 2 فاکتور را در نظر می گیرد به خصوص در بخش زنان فعالیت های خوبی صورت گرفته و اخیرا نیز تیم زیر 19 سال زنان ایران در رقابت ها قهرمانی آسیا از مرحله گروهی صعود کرد.
معینی ادامه داد: برای بهتر شدن این روند نیاز است باشگاه هایی که آکادمی ندارند و یا بهای کمتری به این موضوع می دهند، روند توسعه ای در پیش بگیرند که قطعا برای موفقیت ها آنها در لیگ برتر تاثیر گذار است و زمینه پیشرفت تیم های ملی را فراهم می کند.
پیش از این «وحید هاشمیان» ملی پوش اسبق فوتبال ایران یکی از گزینه های سرمربیگری تیم جوانان بود که پس از مذاکره با «مهدی تاج» رئیس فدراسیون، به دلیل مشغله کاری این سمت را نپذیرفت. از «مهدی مهدوی کیا» هم به عنوان یکی از گزینه های هدایت این تیم یاد می شود که هنوز خبر رسمی در این باره منتشر نشده است.
این در حالی است که تیم جوانان در دور قبلی جام ملت های آسیا با ویتنام به مقام سوم مشترک رسید. اما در رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا که سال گذشته در اردن برگزار شد، تیم جوانان با هدایت «فرهاد پورغلامی» موفق نشد از مرحله گروهی صعود کند.
تیم جوانان ایران با این حذف، حضور در مسابقات جوانان آسیا 2018 اندونزی که هم اکنون در حال برگزاری است و به طور اتوماتیک مسابقات جام جهانی بعدی جوانان جهان را که سال 2019 برگزار می شود نیز از دست داد.
همچنین تیم نوجوانان ایران نیز که اخیرا در رقابت های قهرمانی زیر 16 سال آسیا شرکت کرده بود در مرحله گروهی حذف شد.
شاگردان «عباس چمنیان» سرمربی تیم نوجوانان در حالی این نتیجه را رقم زدند که نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارند و در رقابت های جهانی این رده سنی نیز تا یک چهارم نهایی صعود کرده بودند.
ورزشی**9029**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال فريدون معيني جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۹ نشان رنگارنگ و کسب ۲۰۰ امتیاز بالاتر از قرقیزستان میزبان و ژاپن بر بام آسیا ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان