Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین باخت هیوستون مقابل پورتلند رقم خورد.

طرفداری- از سری رقابت های بسکتبال nba، تیم های بسکتبال هیوستون راکتس و پورتلند تریل بلیزرز در ورزشگاه تویوتا سنتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 85-104 به سود پورتلند به پایان رسید.

دفاع هر دو تیم در کوارتر نخست بسیار خوب عمل کرد و فرصت خود نمایی را به دو تیم نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فشرده دو تیم و اشتباهات بازیکنان هر دو تیم در پرتاب، سبب شد تا این کوارتر در کل 34 امتیاز داشته باشد! این کوارتر را پورتلند با نتیجه (15-19) به سود خود به پایان رساند.

در کوارتر دوم این دیدار، بازی خوب دیمین لیلارد در کنار سی جی مک کالم، سبب شد تا پورتلند بتواند در پایان این کوارتر 11 اختلاف امتیاز ایجاد کند. هیوستون همچنان حریفی برای گفتن نداشت و غیبت هاردن تاثیر زیادی بر روی نحوه بازی این تیم گذاشته بود. این کوارتر با نتیجه(21-32) به سود پورتلند به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم، پورتلند نمایش درخشان کوارتر دوم را بازهم به همراه خود آورده بود! این نمایش سبب شد تا علاوه بر حفظ فاصله 15 امتیازی نیمه نخست، 8 اختلاف امتیاز جدید هم در این کوارتر به وجود بیاید! این کوارتر با درخشش نورکیچ با نتیجه 26-34 به سود پورتلند به پایان رسید.

در کوارتر پایانی دو تیم تعویض های متعددی انجام دادند اما فاصله امتیازی آنقدر زیاد بود که خیال پورتلند از پیروزی و خیال هواداران هیوستون هم از شکست راحت باشد! این کوارتر در نهایت با نتیجه 23-19 به سود هیوستون به پایان رسید.

دیمین لیلارد با کسب 22 امتیاز، 3 ریباند، و 7 پاس منجر به گل نقش به سزایی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. بررسی پنج بازی آخر دو تیم نشان می‌دهد که سپاهان ۳ بار و پرسپولیس نیز ۱ بار مقابل هم برنده شده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد