Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@23:51:29 GMT

اعدام برای قاتل مردی بخاطر مزاحمت به خواهرش!

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۱۴۲۹۱

پسرجوان که در جریان درگیری خیابانی مرتکب قتل شده بود پس از محاکمه در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به قصاص نفس محکوم شد. رسیدگی به این پرونده از سال 95 به‌دنبال درگیری خونین در خیابان 17شهریور شروع شد. دراین نزاع که بین دو پسرجوان رخ داد فرید20 ساله براثر ضربه چاقو جان باخت. عامل جنایت که وحید نام داشت خیلی زود دستگیر شد ودر نخستین بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و در شرح ماجرا به کارآگاهان گفت: روز حادثه وقتی از خواهرم شنیدم که پسرجوانی به نام فرید که هم محلی‌مان است برای او مزاحمت ایجاد کرده عصبانی شدم و درحالی که به خاطر خوردن مشروب حالت عادی نداشتم به سراغ فرید رفتم و با او درگیر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم با چاقویی که همراهم بود ضربه‌ای به او زدم. وقتی زمین افتاد از ترس پا به فرار گذاشتم.
پس از این اعتراف، متهم در شعبه هفتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی کیخا به اتهام قتل عمد محاکمه شد. خانواده مقتول نیز برایش درخواست قصاص کردند. تنها شاهد ماجرا که درصحنه درگیری حضور داشت نیز او را به‌عنوان عامل قتل معرفی کرد. سپس از خواهر قاتل تحقیق صورت گرفت که وی گفت: اصلاً مزاحمتی درکار نبوده و برادرم به‌خاطر توهم مرتکب قتل شده است. قضات پس از بررسی پرونده ومحتوای آن متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص نفس محکوم کردند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان

عضو شورای شهر تهران در توییتی از تصمیم شهرداری تهران برای اعدام درختان پارک لاله خبر داد.

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در توییتی نوشت: ‏مردم شریف تهران؛ جمعی از همکاران شورا با اقدامات پر حاشیه ‎زاکانی مخالف‌اند و اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد.

ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان و فضای سبز اشتباه است.

دیگر خبرها

  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • لبه تیغ
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت