Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم کمیکار خلیج فارس بوشهر گفت: دوازدهمین دوره مسابقات کشوری کمیکار در دانشگاه تهران برگزار و تیم کمیکار خلیج فارس در بین ۲۸ تیم رتبه ۴ را کسب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرش خسروی، سرپرست تیم کمیکار خلیج فارس از دانشگاه خلیج فارس گفت: در دوازدهمین دوره مسابقات کشوری کمیکار که از بین ۲۸ تیم داخلی و خارجی در زمره ۴ تیم برتر مسابقات قرار گرفت و امکان راهیابی به مسابقات جهانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسروی ادامه داد: مسابقات کمیکار، یک رقابت گروهی است که در آن، خودرو‌هایی در مقیاس کوچک با نیروی پیشران شیمیایی دوستدار محیط زیست و غیرفسیلی با هدف توسعه فناوری‌های تولید توان پاک طراحی می‌شوند. این خودرو‌ها می‌بایست مسافتی را که اندکی پیش از شروع مسابقه اعلام می‌شود، با حمل میزان بار (۲۰ تا ۵۰% وزن ماشین) با سرعت مشخصی طی کنند.

وی افزود: تیم خلیج‌فارس با رویکرد نوآوری و کارآفرینی، با طراحی پیل سوختی Zinc-Air که با محیط زیست سازگاربوده و آلودگی تولید نمی‌کند، در این مسابقه شرکت کرد. لازم به ذکر است که ایده این پیل سوختی جدید، پیشتر توسط اعضای این تیم در پارک علم و فناوری خلیج فارس به ثبت رسیده است. از این‌رو طراحی کم‌نظیر این پیشرانه و ایده‌های نوین آن، سبب شد که تیم خلیج‌فارس در عملکرد مسابقه خوش بدرخشد.

سرپرست تیم کمیکار خلیج فارس سایر نتیجه را به ابن ترتیب اعلام کرد:

رتبه اول: تیم FCV Junior از دانشگاه تهران
رتبه دوم: تیم گلستان از دانشگاه گلستان
رتبه سوم: تیم رادیکال آزاد از دانشگاه اراک
رتبه چهارم: تیم خلیج فارس از دانشگاه خلیج فارس بوشهر
رتبه پنجم: تیم MRN CAR از دانشگاه آزاد کرمانشاه
رتبه ششم: تیم اوژن از پژوهش سرای جابر بن حیان فین هرمزگان
رتبه هفتم: تیم تسلا از مدرسه هدایت قم
رتبه هشتم: تیم توهان از پژوهش سرای جابر بن حیان فین هرمزگان
رتبه نهم: تیم ویکتور از مجتمع دانش گستر ماهان
رتبه دهم: تیم Urum Goli از دانشگاه صنعتی ارومیه

اعضای تیم خلیج فارس متشکل از دانشجویان این دانشگاه با نام‌های رئوف ربیعه (مهندسی شیمی ۹۳)، علی جوکار (مهندسی شیمی ۹۲)، محمد سیاهو (مهندسی شیمی ۹۲)، محسن رستم‌پور (مهندسی شیمی ۹۴)، حامد فخری (مهندسی شیمی ۹۴)، محمد جمشید نژاد (مهندسی برق ۹۴)، فاطمه ملاح‌زاده (مهندسی شیمی ۹۴) و الهام انصاری (مهندسی شیمی ۹۴) در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند