Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جهانشیر یاراحمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایش 'تور' از سید مهدی محمدی از دیلم، 'طهرون' حسن رضایی، 'همیشه باید طرف مرده‌رو گرفت' محسن حلوایی و 'کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین' جواد صداقت و الهام ابنی هرسه از بوشهر از جمله اثرهای راه یافته به بخش پایانی است.
وی بیان کرد: همچنین 'عروس خون' کار فضل الله عمرانی از بندر دیر، 'نپتا' حسین اسدی خارگ، 'به چرک می‌نشیند' علی حجی گناوه، 'افسانه‌های نیمه افلیج' علیرضا رحیم‌زاده گناوه، 'بی طال' کوشیاریزدانی آبپخش، 'مبارزه زن ماهیگیر' مجتبی حیدری برازجان، 'دالتون‌ها' ابوذر یزدان پناهی بوشهر، 'تعزیه‌ای در باب خودکشی' ابوذر مختارزاده کنگان، 'بازگشت تارزان' رامتین بالف بوشهر و 'کمدی اسشمامات' کار عبدالرسول محمودی از دیر دیگر نمایش های راه یافته به بخش پایانی جشنواره فجر استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاراحمدی افزود: این جشنواره از 25 تا 30 آبان ماه جاری در مجموعه تئاتر شهر بوشهر و در پلاتوهای ایرج صغیری و رمضان امیری برگزار و پس از اتمام اجراهای هر روز نشست نقد و بررسی آثار با حضور استادان و هنرمندان برگزار می شود.
وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه تئاتر و هنر‌های نمایشی است و برگزاری چهارمین دوره متوالی جشنواره تئاتر فجر استانی گواه این ادعاست.
یاراحمدی گفت: در سه سال اخیر استان بوشهر یکی از میزبانان ثابت این جشنواره بوده و توانسته این رویداد هنری را در خور شان نام جشنواره و هنرمندان برگزار کند.
7212/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان بوشهر تئاتر تئاتر شهر جشنواره تئاتر فجر خودکشی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال