Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناوه-ايرنا- رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي گناوه گفت: چهارمين طرح سراسري آمارگيري ويژگي هاي مسکن روستايي از 432 واحدمسکوني در 11 روستاي اين شهرستان که به عنوان پايلوت انتخاب شده ، در دست اجراست.

علي افرند روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: شناخت تغييرات ايجاد شده در واحدهاي مسکوني بهسازي شده، ارائه خدمات مناسب در روستاها، بهبود وضعيت زندگي روستايي، شناخت ويژگي هاي عمومي، فني و اطلاعات مالکان واحدهاي مسکوني از عمده هدف هاي اجراي اين طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: جمع‌آوري اطلاعات دقيق در سطوح مختلف نظير امکانات عمومي، عمراني، ويژگي‌هاي سکونتي و بهداشتي، برنامه ‌ريزي براي پيشبرد طرح جامع بهسازي و نوسازي مسکن روستايي و برنامه ريزي دقيق دستگاه‌هاي اجرايي براي توسعه و عمران مناطق روستايي از ديگر هدف هاي طرح آمارگيري از ويژگي هاي مسکن روستايي است.
رئيس بنيادمسکن انقلاب اسلامي گناوه افزود: اين طرح در 3 روستاي منتخب بخش ريگ و هشت روستاي بخش مرکزي اين شهرستان شامل کوهک کوچک، چهارروستايي، پوزگاه، مال خليفه، مال قايد، محمدصالحي، سربست، چاهبردي، اسلام آباد، بهمنياري شرقي و تل تل از 21 مهر آغاز و 21 آبان ماه جاري به پايان مي رسد.
وي گفت: 30 درصد آمارگيري اين طرح مربوط به واحدهاي مسکوني است که تسهيلات ويژه بهسازي از بنياد مسکن دريافت کردند.
افرند اظهارداشت: طرح آمارگيري از ويژگي‌هاي مسکن روستايي توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي کشور و با همکاري مرکز آمار ايران هر پنج سال يک بار اجرا و با اجراي آن از ويژگي ‌هاي منازل مسکوني روستايي در روستاهاي منتخب آمارهاي لازم گرفته مي شود.
وي گفت: به منظور اجراي هرچه بهتر اين طرح هماهنگي لازم با فرماندار و بخشداران و ديگر دستگاه هاي اجرايي شهرستان و دهياران انجام شده و از روستاييان انتظار داريم با ماموران آمارگير همکاري و مشارکت داشته باشند.
رئيس بنيادمسکن انقلاب اسلامي گناوه يادآورشد: شهرستان گناوه با 52 روستا داراي 5 هزار و 206 واحد مسکوني است که 54 درصد آنها مقاوم سازي شده است.
بيش از 20 درصد جمعيت 103 هزارنفري گناوه در شمال استان بوشهردر روستاها سکونت دارند.
6164/6043
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۱۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید مسکن در شمال تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228899 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند